yarışma..

635 26 1
                                    


Medya rüzgar iyi okumalar(wow kafiye)(:~)

Sabahın köründe alarmla yataktan düşerek uyandım.Güne ne güzel başlangıç ama.

Ben Yağmur dinçer.bugun bizim grupla buluşup şarkı yarışması için çalışma yapcaktık. evet bizim bi gurubumuz var Cherry powder,grupta ben,deniz,eren,hilal,selin var.

hazırlanmak için dolabımı açtığımda kasamı gördüm ve açtım içindeki mektup dikkatimi çekti.

Siz simdi ne diyo diceksiniz.
Benim ailem beni bebekken ormana bırakmiş elimde bi mektup varmış ve bunu 19 yasında ya da birine aşık olunca açmamı istemişler.

elime mektubu alıp tekrar zarfa baktım ve yerine koyarak aşağı indim. kahvaltımı edip geri yukarı çıktım.çünkü saftirik ben giyinmeden inmiştim.

ne giysem diye düşünken bulamadım sinirden gardolaba sertçe vurdum ve yine salak kafam üstündeki kutuları unutmuştum ve hepsi ise kafama düşmüştü.Ahh cidden mi?

kamera nerde nereye el sallıcam.off giyinip dışarı çıktım ve denizlerin baraja doğru yol aldım.

hava soğuktu.ve yağmurluydu.Kahretsin heryer çamurdu.Ama ben yürümeyi tercih etmiştim.Hava soğuk değildi.ondan yürürken telefonum çaldi. cantadan telefonumu ararken bi araba hızla yanımdan geçti ve tüm çamurları üzerime boşaltı bende arkasından bağırdım.

-seni ahmak domuz muyum ben resmen çamur banyosu oldum be burda!

araba ileride durdu içinden taş meteor bi cocuk indi. Yanıma geldi.

-Bişi mi dedin?

ne kadar tatlıda olsa üzerim mafoldu.

-evet seni ahmak şu üstü göruyomusun şimdi nabıcam sen aptal ınsan bi bakar sagına soluna derki bi bakım birine yanlıslıkla bıse yaptım mı? birine bısı oldu-

-Bir ben kımseye Bişi yaptım mı diye bakmam ikincisi küçücük çamur üçüncüsü de istersen seni eve bırakırım yada mağzaya gider yenilerini alırız.

vay be cocuk ıkı dkk da sıır yazdı mubarek.

-gerek yok ben hallederim.ayrıca şu üstüme bi bakarmısın ben küçük bi çamur göremiyorum.

-Evet görünmicek kadar küçük.

-ha ha çok komik of tamam ben hallederim.

sinırle denizlere gittim.

-ne oldu sana?-deniz

-Off ahmagın biri uzerımı hep camur etti.

-ayy canım ya gec bızde değiştir uzerını.

Şimdi yanlıs anlamayın.denız ve selın kardes ama asıtlar denız bı yıl gec baslamıs.

bende selınden gıydım bıseler.ve garaja geldım.

eren ise bi telefonla konuştu surat ifadesi biran aşırı şaşırmış gibi yapıp sonradan telefonu kapadı ve yanımıza geldi.

-şşt kızlar deniz yarışma yapılmişti ya finale kalmışız ve bi grup varmış değerlendirme yapılmış ve finale kalmışlar.-eren

-ismi ne grubun?

-black group?-eren

biraz çalışıp yattık.

2 hafta sonra (Şarkı yarışması)

off çok heycanlıyım yaa çalıştığımıda unuttum.

ilk onlar çıktı ne bi dkk ya bu bu nasıl olur o çocuk bana camur sıçratan cocuk tu.benı goruncene kadar şok olsada sırıtıp sahneye gitti.ol.şarkıları determinateydi.Rap kısmına geldiğinde benı camur banyosu eden çocuk cıktı ve çok hızlı bı sekılde söyledi. çok iyiydi sesi.

sıra bize geldi ben soylıcektım sadece hoca oyle ıstemıstı. Elastic Heart - Sia sarkısını soyledım.

sonuc 1 hafta sonra acıklancaktı. yarışmayı yapan okulla bızım okulun mudurlerı evliymiş ve okulu bırlestırmek ıstıyolarmıs da bılmem neymıs.hah!bi dk! ne eger okullar bırlesırse ruzgar ve grubuda bızım okulda olur.

he siz bilmiyonuz o rapcı ve benı yagmurda camurla banyo yaptıran cocugun adı ruzgarmıs,grubundakıler ise ceylan,aslı,demir,mert miş.

hepsiyle tanısmıstım ruzgar alsına bakarsan sessiz korkutucu bı tıpı vardı.

ve ogrendıgıme gore yarın okulumuza okulca gelıceklerdı. bu dusunceyle eve gelıp yatmıstım bile ve şimdi muzzık dınleyerek derın uykuya daldım...

):wFל}


NoraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin