medya demir
rüzgar
sonunda bulmuştuk ama bayılmıştı ve yüzünde tokat izi vardı.
hemen arabamla hastaneye gelmiştik ve 30 dakika olmuştu doktorlar iyi olduğunu uyduğunu söylremişti bende koltukta onu izliyordum ki kıpırdanmaya başladı.
-yağmur
-r-rüzgar
-şş kendini zorlama
yağmur
gözleri şişmişti.ve ona gerçeği sormalıydım?
-Neler oldu?
-anlatıcam ama yarın akşam taburcu olcaksın.
-tamam dedim ve uyudum.
............
akşam olduğunda kalkmış ve salonda hepimiz toplanmıştık söze rüzgar başlamıştı.
-şimdi yağmur biz senin 2 yıl önceden tanışıyoruz sen okula gelmiştin selinle sonra grupla tanıştınız deniz ayrı sınıftaydı hatta kafanı taşa vurmuştun.sonra zıt yönlüydük ve hep karşı karşıyaydık sonra beraber sevgili olduk ve sen bizi su ile öpüşürken görmüştün ağlayarak daha kafan iyileşmemişti ağlayak kaçınca araba çarptı ve hafzanı kaybettin. o yerlere felan hep o yüzden götürdüm seni.arabada beraber uyuduk.
değinbce anılar tek tek aklıma hücüm etti evet hatırlamışım.
-hatırlıyorum kıvanç beni istedi sen vermedin o gün bana çarpan da kıvançtı düşmanlık ordan geliyo.
-evet
-ve sen
-bak ben çopok üzgünüm su öptü ben ittirdim ama olmadı
-çünkü sende istedin.dedim gözümden bir damla yaş düşerken
-hayır hayır asla zor kullanmadım sadece
-peki ben dinlenmek istiyorum dedim ve ordan çıktım yatağıma uzanıp yattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nora
ChickLitBu kiz hayatinizda gordugunuz en saf,sakar,beceriksiz kiz ama hayatini yeni biri girerse ne fark eder yada ne degisir.