sabah alarmın iğrenç sesiyle uyandım!oha!saat 6 off melisa yaa kesın onun işi bu.
madem kalktık bi faceye girelim.
39 bildirimmi çüş
hemen girdim.buse bildirim yapmıs okulun dedikodu manyagı bakalım kımlerı etıketlemiş.
ayse kırgan
denız akkaya
eren yolalı
hilal bıcaklı
selin akkaya
yagmur dinçer
rüzgar saglam OH!MAY!GAT! suna bak lan soy ismi bile sert cocugun hemen profıle gırdım cok das fotoları vardı cokk dadlıı.
ceylan sevin
aslı demırtas
demir sert(bu nebiçim soy adı be!)
mert hakeden
hemen hepsine istek attım.
Rüzgardan devam....
sabah kalkıp bı dus aldım.sonra telefona bıldırım gelınce faceye girdim bildirimde buse dıye bıkız yer bıldırımı yapms benıde etıketlemıs. isteklere girdim ne yuh bu kız benı nası buldu yaa'
yağmur dinçer
hemen kabul edıp profılıne gırdım.
bu kız hem komıktı hem guzel gercekten ılk gun cok konusmustu ve cok gulmustum su camur olayı.hahahahaha susmak bılmemıstı.çok guzel fotografları vardı aktıftı ve hemen mesaj attım.
-nbr
-iyi sen-yagmur
-iyi bu saate mı uyandın?
-kardesım saolsun alarmı 6 ya kurmus.-yagmur
-hazırmısın kampa bugun gıdıcez.
-Nee bugun mu-yagmur
-evet haberın yokmu?
-Hayr kızlar bana 2 gun sonra gıtcez demıstı.-yagmur
-hayr ıptal oldu bugun hatta mdur herkese msj atmıs almadınmı?
-Görmemişim saol soyledıgın ıcın ben bı kızları arıyım uyuyolardır.-yagmur
-Tamam grsrz.
Yagmurdan devam...
elim ayagma dolasmıstıhemen ızın alıp kızları aradım hepımız hazırdık.
otobuse sınıftakı sıra duzniyle oturcagımız için ruzgarla ben oturuyodum.
6 saat boyunca nasıl gecırcektım..
ama cam kenarını o kapmıstı.
-yaa hayır duvar kenarında bn oturuyorum cam kenarındada ben oturcam.
-ilk ben kaptım güzelim sende buraya oturcaksın.-ruzgar.
uyuz okuz domuz ayı damdan dusmus maymun katkısız okuz
ben hala ayakta beklerken hoca seslendı.ben ona dondum hala ayaktaydım ruzgar ise cam kenarının yanına gecmıstı hocayı duymak ıcın hoca bişiler geveledi sonra araba çalışmaya başlad bende dengemi kaybedip rüzgarın kucagına dustum.
Rüzgardan devam...
yağmurdan önce cam kenarını kapmıstım ama hala ınat edıyodu sonra hoca bısıler konusuyodu yagmur bana arkasını dondu bende hocayı daha rahat duyabılmek ıcın bı koltuk one ılerledım sonra araba anı haraket edınce yagmur kucagıma dusmustu yuzune hıc bu kadar yakın bakmamıstım.Çok guzel bı yuzu vardı tatı mavı gozleri dikkatlı bakınca kızardıgını gordum ve kahkaha attım.
-ne guluyosun be-yagmur degıp omzuma vurmaya basladı
-yaaa gulmesene be-yagmur
-kızarmaktan morardın bırazdann yeşileneceksın haahhahaha..
-yoj bıde cıcek actırsaydın ruzgar..-yagmur
-hahaha vallaha olurmu olur?.-ruzgar
sonunda yıne cam kenarında ben oturuyodum sonra bırden omuzma bı kafa dustu.ne yanı yagmur uyumusmuydu hemde benım omzumda.
sonra ne olduysa benımde uykumda gelmıstı ve uykuma yenık dusup uyumustum..(ayy ne romantik)
Yağmurdan devam..
uyandıgımda ruzgarın gogsundeydım ruzgar bana sarılmıs bende ruzgara yaslanmıstım beraber uyuyoduk.Kalktım.saate baktıgımda 4 saat uyudugumuzu farkeettım ama bı sorun var ben yollarda hıc uyuyamamkı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nora
ChickLitBu kiz hayatinizda gordugunuz en saf,sakar,beceriksiz kiz ama hayatini yeni biri girerse ne fark eder yada ne degisir.