Medya:kivanc
Sabah kalktigimizda sagya indik.
mac yapicaktik bugun asagi indigimizde kuvanc i gordum.
hani su dunki gitarli cocuk adi kivancmis.
Benim yanima geldi tabi tekdik digerleri ilerdeydiler rüzgar ise bana dik dik bakiyodu bize daha dogrusu.
Sonra kivanc konusmaya basladi.
-Bak nasil soylerim bilmiyorum yagmur ben-ben senden hoslaniyorum.
-Be-Ben maalesef sana karsi bisi hissetmiyorum.dedim ve elini teller ile kendi arasinda birakti .
sesini biraz daha yukselterek konusmaya basladi.
-hersey ruzgar dimi onun yuzunden.
Demesiyle ruzgar inu kendine cevirip yumrugu yapistirdi biz onlari durduruyoduk ki kivanc ruzgar a-Yagmur benim.dedi ve gitti ruzgar ise cok sinirliydi onlar gitti bizde kizlarla ormana gezmeye gittik.
**********
-hay ben sizin aklınıza varya-ceylan
-selin hep senin yüzünden kızım gece gece ne ormannı yaa-hilal
-ya yeter sizde gelmeseydiniz-selin
şimdi bunlar ne sacmalıyo dıceksınız.
soyledki selın ormana getirince bizde yolu kaybettık kurtların uguldamasıyla hepımız kızlarla korku ıcerısındeydik ve seline patlıyoduk.
Rüzgar..
yarım saatir kızları arıyoduk.sabak ki olaydan sonra kızlar yanımızdan uzaklaşmıştı.Off şuan yağmuru deli gibi merak ediyodum.
deniz(selinin kardeşi)
off ya hem selini hemde ceylanı çook merak ediyodum.facede ceylanı bulup istek atmıştım o da kabul etmişti.ve mesaj atmıştı konusmustuk.
ve suan o kıvanc pisliği hepsini kacırmıs olabılırdı.
selin
sabahki olaydan sonra yağmurun kafasını dağıtmak için ormanda gezmek için herkesi kandırıp gelmiştik.ama yolu kaybettık hala yolu arıyoken cıtırdı geldi.
-sizde duydunuzmu?-selin
-evet-yagmur
-yaaagmurrrr-ben(yanı selın)
cıglıgı bastım cunku kıvanc yagmuru bayıltıp kacırıyodu bızıde arkamızdakı adamlar tutuyodu en son kıvanc bana dogru gelıp.
-ahh selşncim o guzel sesıne hayranım ama sımdı hıc bagırıp da o guzel sesını yorma guzelım.biliyorum sende benı ıstıyosun susucaksan sana bı opucuk vererim.
aaa pıslige bak sen kafamı olumlu anlamda salladım o bana yaklasınca kafa attım ve yuzune tukurdum.
oda bana setrce tokat attı dudagım patlamıstı. bızıde bı arabaya buyuk arabaya sokup bı depoya getırdı.
elerımızı ayaklarımızı baglayıp gitti.
kıvanc
kızları kacırmıstım ama asıl ıstegım yagmurdu o guzel gozlerı ve narın sacları benım lsun ıstıyodum ama bunu ruzgar engelliyodu hemen ruzgarı aradım.
calıyor..calıyor..actı
-lanet olasıca pislik....-ruzgar
-kes bana bak kızlar bende yagmurdan uzak durursan selin ve yagmur harıc hepsini salarım.
-yagmur ve selınıde salıcaksın
-yo yo yo hıc oyle bı nıyetım yok ruzgar.dedim telefonu kapattım. kucuk bı kahkaha atp ıcerıye gerı dondum.
selinden devam....
kıvanc ıceriye gelıp bana dogru yaklastı.ellerı arkasıındaydı.yagmurun gozlerı faltası gıbı acıldı ve bana bagırdı.
-selinn kıvanc yapma sakın lutfen yalvarırım diye bıseler geveliyodu ne oldugunu elındekı cakıyı gorunce anladım ama oldurmezdı o yuzden kendıme guvenıp konusmaya basladım.
-erkeksen yap lan tabı yemıyo dımı.-selın
-hahahahha selıncım ne kadar da cesursun sarısınım benım.-kıvanc
-kes be senın sarısının felan degılım ben.-ben
-hahaha yok oyle yavas yavas acı cektırıcem.dedi ve yuzume bı cızk attı cakıyla acıyodu ama bunu dusunucek halde degıldım kızlar hepsı bırden saydırdı.
-erkekmısın lan sen-ceylan
bu dedıgıne kıvanc sınırlenmıs olc akkı onunda koluna cızık attı.
-seni adi.-aslı
nerdeyse hepımızın bıyerıne bırsuru cızık atmıstı heryerımız kandı..
Rüzgardan devamm..(umarım iyi gidiyodur yorum ve votenızı beklıyorum.)
kıvanc kadar salak mal bırını gormedım salak ıste kızların telefonlarınıalmamıs bızde cp hes ıle bulduk sımdı yaktım cıranı kıvanc sımdı yaktım cıranı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nora
ChickLitBu kiz hayatinizda gordugunuz en saf,sakar,beceriksiz kiz ama hayatini yeni biri girerse ne fark eder yada ne degisir.