Evet şuan çok sıkıcı bi gün ve biz şuan kurban bayramındayız. Öncelikle ben kendimi tanıtayım adım Hayal değişik bi isim :D 14 yaşındayım her neyse ben hayatım boyunca kimseyle çıkmadım. Nedenmi okulda biraz farklıyım ama ilk okuldaydı o şimdi liseye yeni geçtim ahh ben hep uzaktan seven pardon ya ne sevmedi sadece yakışıklı bulurum. Hiç aşık olmadım kötü bişey galiba hayatıma kimse girmediği için mutluyum yada ne bilim bilmiyorum işte . Bu akşam yemeğe davet edildik malum bayram ve ben hazırlanmak için nemi yapıyorum hiçbişey. Halamın oğluna gidiyoruz. Allah var bak bi oğlu var of be sarı ayy çok tatlı ama şştt bi dakakika aşık değil sadece yakışıklı dedik. Ve gitmeye yakınız birazdan çıkacakmışız her neyse yoldayız. Konturum bitmiş oha yok artık rezilll napıcam allah kahretsin ben mesajlaşmadan 1 saat bile zor dururum (hey arkadaşlarımla sevgilim olmadı hiç) ve geldik. Şu an apartmanın önündeyiz ve ben tamam tamam itiraf edim ne mutlu nede heyecanlığım yani evde olmayabilir. Geldik şimdi babamın şey yani yanlış anlamayın hemen be halamın oğlu.
Yok artık evde ve ağğh şuan çok tatlı görünüyo ya .... pislik bi hoşgeldin bile demedi bana hıh çokta umrumda yemek yiyorlar benmi canım istemiyor ve çocuk odasındayız heeyy oda burada. Çok sıkıldım konuşmuyo çocuklarla ilgileniyo . KONUŞMAYA BAŞLADI BEYİMİZ .
ÇOCUKLARDAN BİRİNE
"ödevini daha bitirmedinmi" diye sordu
kız" hayır Doğu abi ya" yanındaki kuzenine dönerek "yardım edermisin biraz" dedi
Doğu" 9 gün tatil bitti Melikenin hala ödevi bitmedi" diye yakındı çok tatlı ya ama banane sabahtan dır telefondan gözünü ayırmıyo
Doğu odadaki herkese yani çocuklara
"sen ödevini yaptınmı peki sen ya sen " deyip duruyordu.
Çocukların hepsimi yappmaz ya
Bende kendinine sordum" sen yaptın mı ? peki ödevini" birazdı
"hayır sen " dedi bense
"aa şey aslında ödev yok ama ımm bi kitap vardı onu okumamız gerekiyordu okumadım. Yanini yapmamışım" dedim kahrolsun ne biçim bi cevap
Durdu ve"demek ki ailecek tembeliz" dedi ve güldük zaman biraz daha öyle geçti.
Eğlenip gülüyorduk . Bi ara telefonomu çıkarsın :( laten olsun ya sms yok msjda yok tabi geri tıktık arka cebime ve ne oldu biliyomusunuz.
"telefon seninmi" yok babaannemin cebi yok ya ondan ben taşıyom kafam kadar telefonu bozuntuya verme Hayal sakin sakin
"ewet benim ne var" diye cevap verdim tabikide biliyorum ben bir salağım böyle cevapmı olurmuş.
"NUMARANI VERİR MİSİN ?"
"HA" ne diyom lan ben çocuk numaramı istedi salak "şey neden" gerçekten ama ben bi salağım
"öyle yani ne bilim işte vericekmisin"
"hayır olmaz" salak mal öküz versene numaranı
"hadi ama niye"ısrarmı ediyor galiba
"hayır " kesin ve net allah benim belamı verecek biliyorum
"tamam" ne tamam mı tamam ne salak
"yaz söylüyorum "bakıyorumda gülüyo anasını satim nasıl bi piç smile dir.
"054......" telefon titredi msj olunca benden hızlısı yok smsin yok mal ya dedim içimden
Doğu mesaj atmış ve sonra
"kaydet numaramı" dedi
"tamam" dedim
biraz zaman geçti
"kaydettinmi" diye sordu
"evet" dedim ama telefona değil aklıma :D
ilk bölüm nasıl oldu bilmiyorum kötüyse affedin.
Yavrumum SEHERim seni çook seviyorum yardımın için teşekkürler...
okuyun kitabımı lütfennn.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ummadığın anda AŞK
RomanceHayal hayatı boyunca kimseye aşık olmuyor ve hiç beklemediği bir anda aşık oluyor. Sevgili olabilmek için elinden geleni yapıyor ama aşık olduğu için yinede acı çekiyor.