Sonundaa sabah olduu. Doğu'ya mesaj atacam dün ki gibi terslerse eğer konuşmam ve ben inatçı biriyim dediğim dedik. Şimdi okul için hazırlanıp yola çıkacam ve çıkmadan mesaj atacam işte ne yapıyorsun diye. Üzerimi giyindim saçlarımı normal halinde bıraktım şuan kabarık değil ve hoş duruyor. Şimdi sıra mesaj atma da .
KİME:Doğu
günaydın
Şimdi sıra cevap beklemede. Yola çıktım okula gidiyorum şuan acaba ne dicek bişey olmamış gibi konuşur umarım.Mesaj geldi.
KİMDEN:Doğu
günaydın
Şimdi bişey yok gibi ama konuşmaya devam edelim bakalım.
KİME:Doğu
Napıyorsun
Okula geldim nerdeyse 10 dakkika oldu of cevap yok.
KİMDEN:Doğu
öyle okula geldim sen ne yapıyorsun
Beni sordu sanırım unutmuş. Sınıfa geldim şimdi resmen savaş alanı gibi daha daha ders başlamadan bide normalde bende öyleyim ama bugün havamda değilim ve kafamı iki yana sallayıp yerime geçtim.
Kime:Doğu
Bende şimdi sınıfa geldim.
Şu an her şey normal gibi bozma sakın Hayal.
Kime:Doğu
Hımm anladım
Biraz öyle konuştuk gayet normaldi. Yani şimdilik benim için öyle.
Okulda gayet eğleniyoruz dersler hemen geçti. Bizim sınıf benim zeki çalışkan akıllı arkadaşlarım var sonuçta.(saydıklarımın tam tersi aslında anladınız siz) Kitap savaşı yapıyorlar bide şuan halada devam ediyorlar. biz ise olaya karışmak istemeyenler kafamızı sıranın altına gömdük resmen. Erkekler eğlenip gülüyor birazdan biri zarar görecek ama hadi hayırlısı..... Derken sonunda düşündüğüm oldu ve Cem şu an elini gözüne götürüş sınıftakilere saydırıyor. Arkadaş kağıt falanda değil kitap fırlatıyorlar ama şimdi gördüm de çocuğun gözü felaket çizilmiş bide gözü kızarmış. Yani anlicağınız tam insan dışı hareketler ve bizim sınıftakilerden beklenir bir davranış dönemin bitmesine az kaldı zaten bi sabır edemediler ya. Zaten benimde canım sıkkın bu Doğu işi yaş gibi yeminle Buket azıma sıçacak lan kız Mersinde ama sanki yanımdaymış gibi acaba yanımda olsa ne olur içimde gibi mi hissederim acaba. Sonra ne kadar malca şeyler düşündüğümün farkına vardım ve düşünmeyi bırakıp derse odaklanamak istedim. Yani şey benim derslerle aram yok ve sadece istedim yani yapabileceğimi sanmıyorum. Şimdi ne yapıcam acaba diye tekrar düşünmeye başladım şuan konuşmuyoruz ve benim ona msj atmam gerek tabi bunu yapmalıyımda. Son dersin bitmesine az kaldı ben hemen telefonu çıkarıp Doğu'ya mesaj yazmaya başladım.
KİME:Doğu
Heyy orda mısın acabaa?
OF ALLAH'IM ne kadar zor birşey ya yani bir sebebi de olsa yok ki ama yok ki boş yere böyle kalbimizi kırıyorlar hala hala. Allahhh mesaj geldi..
Kimden:Doğu
Eveet
Kafa dengi la valla ıhmm ıhmmm neyse ciddi ol Hayal şimdi ne dicektim unuttum. Düşün düşün.....ya bi insan bu kadar salak olabilir mi? Salak olduğunu unutmaz ne söyleyeceğini unutur. Aha buldum vallaa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ummadığın anda AŞK
RomanceHayal hayatı boyunca kimseye aşık olmuyor ve hiç beklemediği bir anda aşık oluyor. Sevgili olabilmek için elinden geleni yapıyor ama aşık olduğu için yinede acı çekiyor.