Beceriksiz...

57 4 0
                                    

Hala oda da oturuyoruz . Yani çocuk odasında bizim yerimiz. Yani onlar oturuyor ben resmen uyuyorum yatakta yayılarak uzanıyorum. Doğu odadan bi ara çıktı geri girdi biraz durdu eline şarj aletini aldı. Konuşmaya başladı.

"bu şarj aletini yine bozmuşlar" deyip kopardı. Tabi benim telefonla ilgili herşeye ilgim olduğu için birden

" dur ya ne yapıyorsun belki bozulmamış" diye bağırdım

" kopardım bi kere " dedi
Elindeki kabloyu aldım sevgilim olsa bu kadar sevmem şu an şarj kablosuna ilgi duyuyorum. Sonra kendime geldim o sırada Doğu içeri girdi. Kabloyu fırlattım. Ne diye odada gezinirsın suratına değdi aboow gitti valla.

Birden " ah.. ne yapıyorsun " diye sıkıştırdı.

"Imm ben şey sana atmadım ki sen geçerken sana değdi"

" suratıma mı"
Tamam çocuk haklı bu kadarda tesadüf olmaz

"gerçekten istemeyerek oldu"

"bak sen " dedi. O şu an bana mi yaklaşıyor yok artık çok korkuyorum acıdımı ki böyle yapıyor.

"şimdi sıra bende " dedi

" ne " dedim

Yaklaştı ve elini yüzüme uzattı. Hemen ittim elini bi daha uzattı elini tekrar ittim, bi kez daha uzatınca pes ettim.

Ve" vuracaksan eğer vur hadi"dedim

"yok şimdi çocuk gibi ağlarsın "dedi

Sustum ben mi? Maalesef
Elini hala çekmemişti ve o benim yanağımı okşamiş mıydı? Yok artık Ayy icimde ne var ya ayılar tepiniyor galiba. Hala şokeylerdeyim.

Ayağı kalktım bu sefer itmeye başladık birbirimizi ben şu an onu boğazlamış duvara mı yapıştırdım. Sonra birden" yeter hadi sıra benim " deyip kollarımı tutup bana sarıldı.

Ne diye sarılırsa artık hoşuma da gitmedi değil yani.
"bırak" dedim
Hayır o bırakmaz biliyorum. Biraz daha öyle tartıştıktan sonra mutfağa geçtim. Ben bi kızım ev kalabalık ve yardım etmek istedim.

Arkamdan mı gelmişti o..
Çayları dolduracağım sırada elimden aldı. Sonra ne yaptı biliyor musunuz? Az önce bana beceriksiz demişti. Şimdi ise kendi bütün bardakları devirmiş ti baya bi güldüm. Çaylar şu an hazır yani onun elinden kurtuldular. Derken ah hayır elimden aldı ve bana ne dedi biliyor musunuz?

"Şekeri de al arkamdan gel" ben kenara çekildim bana bakıyor sonra

"Bana mı dedin"

"Herhalde sana dedim peşimden gel bi işe yara.." pardon ama yani o nasıl bi cümle dir. Benimle böyle konuşamaz. Ama ben en iyisi şimdilik susup peşinden gittim.

Babası tekrar benden çay istedi. Çay getirdim ama şeker oradadir diye düşündüm ama değilmiş ve beni rezil etti resmen.


Sakin olmak zorundayım derin derin nefes al ver.

Mutfakta kardeşi Betül'e yardım ediyordum elinden bi bardak kaydı ve kırıldı. Doğu bardağı benim kırdığımı sandı "sizden bi cacık olmaz" dedi banaa Hayal mal mısın konuşana.

"asıl senden bişey olmaz beceriksiz" kötü bakıyor bakma bakma ne biçik bakıyor yaa.

Sustu valla..

Bizden başka gelenlerde vardı. Onlar gitti. Mutfakta onunla tek kalmıştım şu an telefonumu isteyip duruyordu pis meraklı vermem hayatta.

Beklediğimden daha iyi bir akşam olmuştu. Şimdi eve gitme zamanı Betül onlarda kalmam için çok ısrar etti aynen öyle babası da o sadece gözlerime bakıyordu. Kalamam burda
"Alerjiyim şu an ve ilaç kullanıyorum ilaçlarım evde kalamam maalesef" dedim
Kardeşi biraz mızmız landı sonra tamam dedi.

Bugün okul var. Doğu numaramı isteyeli 3 gün oldu numaramı istiyorsun madem insan bi msj atar değil mi? Ah her neyse bende atmicam yani bilmiyorum ışte atmamaya çalışacam. Başaracağı mı sanmıyorum sabırsız biriyim. Ama yinede atmicaktim.

Okulun başları olduğu için dersler falan boş erken çıkıyoruz. Evdeyim numaraya bakıp duruyorum ama hayır ya istemiyorum.

Aradan iki gün daha geçti ve ne demek Doğu hâlâ bana msj atmaz. İnanmıyorum ya .

Ders beden ve kaç gündür yapmicam dediğim şeyi birazdan yapacam. Yoklama alındı hoca serbet bırakınca kantine gittim hemen msj yazmalıyım.

Kime : Doğu
Napiyorsun

Biraz bekledikten sonra telefon titredi. Msj geldiii..

Kimden : Doğu
Okuldayım arkadaşlarla oturuyoruz sen?

Kime: Doğu
Hm bende okuldayim ders beden takılıyoruz öyle

Bi süre konuştuk baya iyiydi. Yanlış anlamayın art niyetli değilim ayrıca akraba ilişkilerine de karşıyım..

Canım çok sıkıldı ve okuldan çıkmak istedim biraz erken çıktım. Tabi bu sırada konu kalmamıştı ve görüşürüz demek zorunda kalmıştık birbirimize.

Bana neden kendi msj atmıyor du acaba. Abilerimden mi korkuyo 4 tane abim var sonuçta. Yok ya korkmaktan değil bence beni mahçup etmemek içindir. Bu tür şeyler düşünerek geldim eve. Okulda yemiştim halbuki ama yine açıktım. Yiyecek birşeyler bulmalıyım.

Dakikalar sonra birşeyler bulup karnımı doyurdum. Aç olmadığım zaman mutluyum yaa.

Ödev varmı bilmiyorum haberim bile yok biraz uyumak istiyorum hayatı takmadan yaşamayı severim. Bi süre sonra canım sıkılmaya başladı off ondan msj yok neden acaba diye düşündüm. Ben msj attım. Bi süre konuştuk.

......

Aradan birkaç gün geçti. Aramız şu an çok iyi ve o güzel msjlasmalar dan birindeyiz yanlış anlamayın fesatlık yok arkadaş olarak sadece arkadaş.

Şu anda çok güzel bi sohbet içerisindeyiz güzel güzel konuşuyoruz.
Msj geldi.

Kimden :Doğu
Keşke yanında olsam.

Neee bana mı dedi onu .

umarım beğenirsiniz ve biliyorum kısa bi bölüm bidahakine daha uzun olucak


Ummadığın anda AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin