Oha bana mi dedi gerçekten ayyy inanmiyorum. Kaç gündür konuşuyoruz ilk defa böyle bişey dedi yani arkadaşlıktan fazla sanki. Hemen cevap vermeliyim.
Kime:Doğu
Keşke demekle olmuyor ama hayal edebiliriz.Ne diyorum ya ben Hayal kızım kendine gel şu an hiç heyecanlanmamam gerek ama niye içimden ayılar tepiniyor. Ayrıca hayal edebiliriz ne yani.
Telefon titredi. Lan ben neyim ya manyak mıyım gecenin kaçı onunla msjlasiyorum diye düşünerek teli açtım.
Yok artık gerçekten mi?Kimden:Doğu
Birbirimize sarılarak uyurduk.Yemin ediyorum şu an çok heyecan yaptım.
Sonra ben cevap yazdım ne mi oldu içindeki öküzü çıkardı uykusu varmış hayvan gitti uyumaya
Kime: Doğu
ÖküzBen az önce ona öküz yazıp yolladım mı ? Hayal lan yeminle malın önde gidenisin allah belanı veriyor bak yavaş yavaş..
Bi süre böyle düşündüm yani gece doğru düzgün uyumadım.
Allahtan sorun etmemişti ama. Sabah "günaydınlaştık" falan ben okula giderken bile telefonla msj yazıyorum. Araba çarpacak az kaldı hep telefon elimde az önce de öyle bi durum yaşadım. Ölmek istemediğimden hemen Doğu'yaKime:Doğu
Şu an yoldayım okula gidiyorum eğer ölmemi istemiyorsan sonra konuşalım olur mu? Dedim. Hemen cevap geldi.Kimden:Doğu
Tamam :-D gülücük yapmış bişey sen gül gül her neyse telefonu hemen cebime atıp okula gittim.Okulda çok eğleniyoruz. Ama bu aralar moralim bozuk en yakın arkadaşımın gazabına uğradım. Sınıfa yeni biri geldi ve onunla kaynaşıyorum. İsmi Elmira
Eğlenmeyi sever ama gözü açık erkekler konusunda hiç sormayın dürbün gibi maşallah ama şimdi bunları düşünme boşver gitsin ayrıca ilgilenmiyorum. Sadece biraz kafa dağıtmak istiyorum zaten bu kızında beni pek önemsediğini söyleyemem sadece öyle gibi davranıyoruz.
Allahtan az bi zaman kalmıştı okulun bitmesine..
Bugün bilerek Doğu'ya canımlı msj attım öperim li falan sjshsj . Arkasındanda k.bakma yani yanlış anlama gibi şeyler yazdım acaba ne tepki verecek. Ben manyağım acaba ne yazacak. Aradan 10 dakika falan geçti telefon titredi. Hemen açmam lazım çok merak ediyorum ne yazdı acaba.Kimden:Doğu
Yanlışlıkla mı oldu öyle mi eğer bana msj atmak istemiyorsan sil numaramı yanlışlık olmaz bi daha hemŞeyyy az önce Doğu bunu yazmadı dimi ben rüya falan görüyordum. Salaklıkta bu kadar iyi olamam gerçekten durumu düzeltmem lazım nasıl olacak şimdi ya of kahrolsun.
Kime: Doğu
Ben şey aa yani yanlış anlama ne olur öyle demek istemedim. Özür dilerim..Allahım ne olur düzelsin.
Kimeden: Doğu
Yok en iyisi bu konuşmayalım şu yaptığına bak.Bok düzelir Hayal hanım o mesajı yazarken o ufak beynin nerdeydi.
Allahım napıcam ben, bozduk aramızıda evet aferin bana alkış alkış. Of ne yazacam şimdi düşün düşün.
Kime: Doğu
Özür dilerim gerçekten anla ya lütfen :-(Of allahım düzelsin ya ne olur. Mesaj geldi. Aç aç aç hemen hemen hemen.
Kimden: Doğu
K.bakma olmaz böyle. By byNe of ya.
...
Msj attım oha yok artık ya telefonu kapatmış bu kadar abartmış olması saçma şahsen yarın sabah msj atacam yine böyle davranırsa konuşmam bi daha hıh çok tatınnnn..Yeni eve geldim ve canım sıkkın ya.
.....
Saatlerdir öylece duruyorum acaba fazla mı abarttım. Ama bunda birşey yokki yani hemen numaramı sil demesi falan çok saçmaydı zaten oda değişik bi çocuk yani benim gibi ben anlaşılmaz biriyim. Yani ikimiz de tuhafız yani arada mal mıyım diye düşünen birinden ne beklersiniz.Saatlerdir böyle saçma sapan şeyler düşünüyorum neyse boşver ya. Kızlarla konuşim biraz onun yüzünden ne zamandır kimseyle konuşmuyorum doğru düzgün.
Kime:Deli
Ne yapıyorsunBuket benim en yakın ve en uzun arkadaşım ama burda oturmuyor mersinde yine görüşüyoruz nasıl olsa gerçek arkadaşlık yani bence buna denir. Off canım kimseyle konuşmak bile istemiyor. Neden acaba artık eskisi gibi değilim. Yani neşeliyim mutluyum ama tuhaf hissediyorum... Telefon titredi.
Kimden:Deli
Ne yapim öyle okul falan uğraşıyoruz asıl sen ne yapıyorsun yoksun ne zamandan beri??Kime:Deli
Ne olsun Öyle uğraşıyorum. Aslında anlatmam gereken çok fazla şey var ama..Anlatmalı mıyım bilmiyorum. Onunla herseyimi konuşuyorum. Bence anlatmalıyım derken msj geldi.
Kimden: Deli
Ne duruyorsun be salak anlatsana hemen.Doğu' yu anlattım ah mal arkadaşım bide yakışıklı dedik ya anasını satim benden çok istiyor gibi aslında gibi değil benden çok istiyor. Her şeyi anlattım şu son yapğım salaklığı dahi.
Kimden: Deli
Kızım harbi salaksın bulmuşsun taş gibi erkeği bide artistlik yapıyon.Mal arkadaşım benim ama haklı ama ben ona aşık değilim ki sadece yakışıklı evde kalmadık yani daha çok çıkar. Yoksa çıkmazmı valla bu ilk yani şey her neyse çıkmaya bilir.
Kime: Deli
Doğru lan Valla En iyisi ben bi yolunu bulup aramızı düzeltmeye bakimKimden: Deli
Herhalde geri zekalı çabuk ne yapıyorsan yap gönlünü al onun yoksa senin yüzünden kalpten giderim.Kime: Deli
Tamam be sende gelme üzerime ben bulacam bi yolunu.
Bulurum dimi hadi ama böyle bişey günlerce sürmez bence bi anlık öfkeydi yani başka bişeye sinirliydi kesin.Kimden:Deli
Acele etsen iyi olur ama yoksa elden gidebilir söyleyim suçlu da sen olursun yani.Bu kız beni deli ediyor ya hemen yarın olsunda msj atim bu öküze
Doğu'dan
Acaba kızın üzerine fazlamı gittim. Hayal durmaz normalde msj atardı. Ben niye bu kadar düşünüyorum şimdi bunu ya. Of çok yoruldum zaten bugün okul falan bide Hayal'i sinir etme falan aslında o kızı sinir etmek hoşuma gitmişti. Uzun süredir konuşuyoruz ve geçen gün kendimden bile beklemediğim şeyler söyledim kıza.
Aslında Hayal güzel kız ama ne bilim yani kafa dengi falan hoş bi kız hayatında kimse olmamış. Olmamış mı yada olmuşmu olabilir mi acaba şimdi neden olmasın ki sorsam yanlış anlar mı ki acaba. İyide ben bununla öğlen küstüm şimdi bi soru için olmaz yani. Nedenini bilmiyorum ama bu sonunun cevabını çok merak ediyorum. Benim için bi önemi var sanki ama yok yani. Ama vardır kesin yada olmuş olabilir sonuçta ben sayısını bilmiyorum kız arkadaşlarımın neyse neden onu düşünüyorsam.
Bu kızın rekor kırmaya niyeti falan mı var normalde uyusam bile msj atar ama şu an bi tek msj yok bişey mı oldu acaba kıza ala ala bekleyelim ve görelim. Ben biraz dersmi çalışsam ne diyo olum sen ben ve ders çalışmak mı oyalanacak birşeyler bulalım işte.
Arkadaşlar kitabı arkadaşlarınıza önerirseniz çok sevinirim okuyucu sayısı arttıkça kendimi geliştirip daha iyi bölümler yazabilirim. İyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ummadığın anda AŞK
RomanceHayal hayatı boyunca kimseye aşık olmuyor ve hiç beklemediği bir anda aşık oluyor. Sevgili olabilmek için elinden geleni yapıyor ama aşık olduğu için yinede acı çekiyor.