o ne lan fincan mı?

32 2 0
                                    

İnanamıyorum ilk defa ağlayarak uyumuşum neden ağladığımı da bilmiyorum of ya ben ne yapıyorum ne oluyor bana. Zaten Doğu ile konuşmaya başladığımdan beri hiç bir olaya da karışmadım ne kavga ne tartışma kendimi hiç ama hiç iyi hissetmiyorum ve içimde bir korku var.

........

Lanet olsun ya yoksa bu aşk denen şeyden mi oluyor. İyide bunun olduğunu nasıl anlicam yani ben hiç aşık olmadım ve bence kontrol edebilecek bişey bu yani ben bunu istem dışı yapıyorum ve bu aşk değil yani. Ben bu güne kadar sevmedim ve sevemem ben buyum bakımsız erkekler tarafından sadece arkadaş gibi görünen biriyim yani bilmiyorum ben erkek gibi davranıyorum ve bunu sadece güçlü görünmek için yapıyorum. Düşünceler resmen beynimi kemiriyor ve ne yapacağımı bilmiyorum.

En iyisi ben bi Betül'ü arim çok sıkıldım ve kafayı yemek üzereyim resmen. Telefon çalıyor aç hadi ya kafayı yicem 4. çalışta açtı.

-Alo neden açmıyorsun ya telefonu ben kafayı yicem burda insan bi düşünür dimi güya haber verecektin ne oldu

-Oha Hayal bi nefes al dur sakin ol

-Nasıl sakin olim ya kafayı yicem ben illk defa böyle şeyler yaşıyorum yani bilmiyorum napıcam yardım et bana hani haber verecektin bana.

-Hayal sakinleşirmisin lütfen gerçekten korkmaya başladım neler oluyor abimle bişeymi oldu.

-Hayır hala aynı hani sen bana eve gelince haber verecektin .

-Ya ne bilim abim normaldi yani bi sorun yoktu her zamanki gibiydi.

-Nasıl ya of laten olsun ben ne durumdayım o beni takmıyor bile kesin benimle konuştuğunu bile unutmuştur .

-Bilemeyiz canım belki seni düşünüyordur yani hemen böyle kendi kendine kafanda bişeyler kurma.

-Tamam ben sakinim ve ne yapalım yani ne yapmalıyım .

-Bende bilmiyorum tatlım ama sen akıllı bi kızsın mantıklı düşün ne oldu sana böyle.

-Bana mesaj atmadı diye böyleyim ya offf tamam sakinim ama içimde bi his var Betül ne bilmiyorum ama bana korku veriyor.

*********************

Bir süre bu şekilde Betül ile konuştum beni rahatlatmaya çalışıyordu ben ne yapacağımı bilmiyorum. Evde kafayı yerken acıktığımı fark ettim direk mutfağa daldım tabi ne bulduysam götürdüm hepsini. Okulun kapanmasınada bi hafta falan vardı yani Doğu ile bu dönem konuştum hemen geçti. İnanamıyorum arkadaşlarımla doğru düzgün vakit geçiremiyordum. Hemen plan yapmak için kızlara mesaj attım. Hepsi tamam dedi konu gezmek olunca herşeyi unuturlar. Yarın haftasonu olması iyi oldu şimdi ne giyeceğimi düşünmem lazım. Ben normalde çok rahat giyinirim yani hanım hanımcık değilde kafama ne eserse yarında öylemi yapsam diye düşünürken. Mesaj geldi neeeee msjmı geldi allahımmmm Doğu olsun.....

Sizin allah belanızı versin tamam gerizekalılar ya arkadaşım msj atsa içim acımaz. Az önce mesaj kimdenmi gelmişti pardon nerden geldi demeliyim turcell'cim den ya durum o kadar kötü. Neyse ya yarın güzel olacak kafa dağıtmam lazım şimdi güzel bi uykuya dalmam lazım herşeyi unutmam lazım.

Off...hadi ya nerdesin uyku....

Sanki cevap verecek salak Hayal yat zıbar hadii

Saatler oldu ben hala uyuyamıyorum yani uykum var ama uyuyamıyorum ne kadar saçma lan acaba bendemi sorun uykudamı yani ben uykuyu çok severim şimdi oda beni seviyor tamam aşık olmayabilir ama ben fazla uyuduğum için beni fazla sevmesi lazım. Ben şu an uykulu olduğum için uyku ile izdivaç programına gitmeden ben uyusam iyi olur. Birden ağğhhhh diye bağırdım aa neden acaba insan uyumak için kendine tokat atarmı ya off acıdı valla elimde baya ağırmış.

Ummadığın anda AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin