Tove lo-Thousand Miles
-
4.bölüm
Evet bayım,kuşları seviyorum ve siz benim gökyüzümsünüz.
"Beni gördüğüne mutlu olmadın mı kızıl ?"
Söylediği cümle ile afallamıştım.Geriye doğru birkaç adım atacakken bileğimden tuttu ve hareket etmemi engelledi.Şuan herkes dersteydi ve bahçede tektik okulun yan tarafındaydık yani burada kamerada yoktu bana bir şey yaparsa bu görülmeyecekti.Ah İrem nereye gittin!
Yüzüme doğru yaklaştı.Ama bir süre sonra istediği mesafe olmuş gibi durdu ve gülerek bana baktı.Bana bu kadar yakın olması bana onu inceleme fırsatı sunuyordu.Dağılmış olan siyah saçları,her zaman korkutucu görünen keskin yeşil gözleri,sert ve çıkık yüz hatları ona kötü çocuk havası katıyordu.Ben onu incelerken o gülmeyi bıraktı ve yine ciddi ifadeye bürünerek onun yeşilleriyle,benim yeşillerimi birleştirdi.
Yüzünü biraz daha yaklaştırarak başını alnıma yasladı.Gözlerini kapattı ve bir süre öyle durdu.Bense şaşkınlıktan ağzım hafif aralanmış öylece ona bakıyordum.Dışardan bakan biri bunu yanlış anlayabilirdi ama öyle değildi işte.Batu öyle dururken geri çekilmek için bi hamle yapmadım,çünkü biliyordum ki bu hareketemi hemen engelleyecek ve beni durduracaktı.
"Bana ne yapıyorsun kızıl ?"
Sessizce söylediği bu cümle ona bu kadar yakın olmasam duyamayacağım kadar düşük seste söylenmişti.Yavaşça gözlerini aralayarak geri çekildiğinde bi anda boşluğuma denk geldiği için dengemi sağlayamadım ve afalladım.
"İşte sende bana bunu yapıyorsun."
"Neyi ?"
Kısık sesle sorduğum bu soruya önce hafifçe güldü.Gülerken yeşil gözleri hafifçe kısılıyor çok belli olmayan gamzeleri ortaya çıkıyordu.
"Beni afallatıyorsun,her hareketin beni baştan çıkarıyor,her gülüşün seni öpmek istememe neden oluyor ve her sesini duyduğumda nefesim kesilecek gibi oluyor."
Okulun kötü çocuğu batudan böyle şeyler duymak şaşırmama neden olmuştu aynı zamanda ise kalbim temposunu arttırarak her saniye dahada hızlanıyordu.Ona verecek bir cevabım yoktu.Evet,yakışıklıydı ama bu onu seveceğim anlamınada gelmiyordu.Daha yeni beni yıkan olaylar yaşamıştım ve uzun süre etkisinden çıkamayacaktım.
"Ben-"
"Birşey söylemeni istemiyorum.Ben sadece bunları bilmeni istiyorum.Ve eğer istersen ondan olabiliriz."
Sevgili olmaktan mı bahsediyordu yoksa ? ve o kelimeyi söyleyemiyormuydu ?
"Ondan ?"
Ondan o kelimeyi duymak adına anlamamış gibi yaparak söylediğini yinelemesini istemiştim.Bir eli cebinde diğer elini ise ensesine koydu ve başını eğdi.Batu Erdal utanıyordu!
"İşte bilirsin.Çift olabiliriz."
Hala söylemediğinde üstelemek istesemde onu utandırmak istememiştim.Ama ona utanmak çok yakışıyordu.O kötü halinden çıkıp küçük bir çocuğun annesinden şeker istemesine benziyordu masum hali.Onu böyle gördükçe yanaklarını sıkıp "Sen ne güzel utanırmışsın!" diyesim geliyordu.Yaşlı teyzeler gibi onu sevmek istiyordum.
İçimdeki yaşlı teyze dürtüsüne bir son verip batuyu cevapladım.
"Ben o şeyden olamam."Diyerek onu taklit ettim ve hareketlerini izledim.İlk önce elini ensesinden çekti ve cebine koydu.Daha sonra yüz kasları gerildi ve yeniden korkutucu haline büründü.O an ordan kaçmak istedim,bir daha batuyla karşı karşıya gelmemek,uzaklara gitmek istedim.
"Neden."Diye sorduğunda bunun bir soru değilde emir olduğunu ses tonundan anlamıştım.
" Ben çok üzücü bir olay yaşadım.Eğer senide sevip kaybedersem bir daha aynı acıya dayanamam."
"Ben seni bırakmam.Ne olursa olsun."
Verdiği cevap babamla olan bir anımı göz yaşlarımla beraberinde getirdiğinde kendimi durdurdum ve derin bir nefes alarak yukarı doğru baktım.Bir anda bedeneme sarılı bir beden,omzumda bir kafa ve belimde el hissetmemle kafamı aşağıya çevirdim.Batu bana sarılmış,kafasını boynuma gömmüş,daha deminki 'Ben seni bırakmam' sözünü doğrulamak istercesine belime kollarını iyice sarmıştı.Bi an için öyle dursamda bende kollarımı ona sardım.Ona sarıldığım gibi burnuma misk ve vanilya kokusu dolmuştu.
"Lütfen," dedi kısık bir sesle."İzin ver seni bu durumdan kurtarayım,İzin ver seni mutlu edeyim,İzin ver seni içinde bulunduğun boşluktan çıkarayım."
Benden yavaşça ayrıldı,gözleri dolmuştu.Şuan karşımda ilk defa ağlayacak bir erkek görüyorum,hem de benim yüzümden!
Verceğim cevabı beklerken yeniden ona sarıldım bu sefer ben başımı onun boyun girintisine gömmüştüm.
"Tamam kötü çocuk."
Selamlarr.Yine ben djfhf.Şuanda başrollerimizde Batu ve Miray var.Ama tanıtımdanda gördüğünüz gibi birde İlker karakterimiz var onu daha hikayeye dahil etmedim ama bir kaç bölüm sonra onunlada tanışacaksınız.Yavaş yavaş olayları başlatıcam.Bu bölüm kısa olmuş olabilir ama böyle yazabildim hepnizden sorry.Kafamda bir kurgu ve ona göre gidiyorum ayrıca bölüm gelme zamanı yok ne zaman atacağım belli olmaz.
Neyse goodbye xjxjf.
Mutimedia Miray.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Terkedilen hayaller
Teen Fiction17 yaşında ki bir kızın hayatı ne kadar mahvolabilir? Bütün hayalleri nasıl yok olabilir? İşte bu Miray ve İlker'in hikayesi. Terkedilmiş iki genç. Ne hayalleri var ne de umutları sadece birbirleri var sığınacakları.