BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM .
SIZE TEK TAVSİYEM "İKRA "...
Mutfakta kermes için börek yapıyorum evet kermesimiz var bugün kermesin son günü .Fırına böreklerimi koydum evvett kendimi tanıtıyım Adım ERVA abim bana ZÜLEYHA der ona göre Hz. Züleyha (a.s.)nın güzelliğini almışım .Annem ve babamı trafik kazasında kaybettim.O o anları hatırlamak istemiyorum ama neyse bir tek abim var EBRAR biz birbirimize hiç benzemeyiz ben anneme o babama benziyor. Abime DAVUD diye seslenirim niye mi sesi güzel Hz. Davud (a.s.) sesi güzel olduğundan abime böyle seslenirim. Odama gidip üstümü giyindim.Lacivert,siyah ve buz mavisi renklerinin bulunduğu bir elbise giyindim. Üzerine buz mavisi şal taktım şalımla uyumlu çantamın içine telefonumu ve cüzdanımı koydum.Aşağıya mutfağa inip böreklerimi fırından çıkardım soğuduktan sonra borcamlardan birine yerleştirdim. Borcamı alıp evden çıktım kapıyı kitleyip arabaya geçiş yaptım yolculuk koltuğuna borcamı ve çanta mı koydum.arabayı sürmeye başladım Kayseri sokaklarında geçmeye başladım ana caddeye geldim mi bir kalabalık anlatılmaz boğaz içi köprüsü gibi en sonunda kermesi olduğu yere geldiğimde arabayı park edip böreği ve çantamı alıp indim.İlk bayanların olduğu tarafa geçtim güler yüzle karşılıyorlardı herzaman ki gibi.
"Selamün aleyküm"
"Aleyküm selam kızım"
Selamımı alan Fatıma teyzeydi.
"Seni görmek ne hoş "
"Uzun zamandır gelmedim sohbetlere ama anca kermeseymiş kısmet bu arada börek yaptım kermes için"
"Kızım sen den bir şey isteyen bilir miyim?"
"Tabi ne demek"
"Börekleri erkeklere versen abin alsın"
"Hemen"
Çantamı bir kenara koydum Allah emanet ettim Erkeklerin tarafa doğru yürüdüm aslında pek bir şey yok yürümelik hafif kenarda durdum Telefonumu alıp Abimi arayacaktım telefon içeride kaldı tam döndüm giderken bir ses duydum sanki şiir okuyor gibi konuşuyordu tövbe bismillahirrahmanirrahim. Hemen rakamı döndüm gözlerimi yere sabitledim
"Birine mi baktın bacım ? "
"Abime bakmıştım EBRAR GÜN"
"ben çağırıyım"
"Züleyha bir şey mi oldu?"
Abimin sesi gelince sevindim
"Börekleri verecektim "
"Allah razı olsun züleyha'm "
"Amin hepimizden"
"Tamam sen geç görevine artık hadi gel YUSUF "
bir anda gözlerim Yusuf denen kişiye kaydı siyah sakalları koyu kahve gözleri burdan belli oluyordu siyah şaçları ve kumral teni
Sonra fark ettim de tanımadığım ve haram olan birini inceliyorum Yarabbi sen affet. hemen gözlerimi çekip bayanların tarafına geçtim .Bütün gün hizmetten yoruldum ama duaların mükafatı gelir .Ya bu dünya da ya da ahirette.Sen Allah rızası için hizmet et ettiğin dualar inşallah kabul olur.Eve abimle beraber gittik .
"Abi ben yatıyorum Allah rahatlık versin hadi Allaha emanet ol"
Deyip merdivenlerden çıkmaya başladım.
"Amin Sana da Allah rahatlık versin züleyha'm "
"Amin Davud'um"
Odama geçip üzerimdekileri çıkardım. Pjamalarımı giyip yatağa girdim bütün namazları sabah namazı hariç diğerlerini kermes yerinde bulunan mescidde kıldım.Yatarken her zaman kendime sorunum soru geldi aklıma 'bugün Allah rızası için ne yaptım?'
Sorunun cevaplarını düşündüm son olarak dua ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK - I ZÜLEYHA ( AŞK-I SERİSİ - 1)
SpiritualBıraktım sevdamı ve Benliğimi Yaradan a. ZİNDANI YUSUF UN DUBAİ OLDU. YUSUF .......... HANGİ KÖR KUYULARDA BAĞIRAYIM ADINI..... YUSUF ZÜLEYHA'NIN YUSUF'U