Kızlarla ayak üstü sohbet edip sınıfa girdik.İlk ders Hz.MUHAMMED in Hayatı ydı. Dersi işledikleri sonra Teneffüs te kütüphaneye gittiğimizde içerisinde pek fazla kişi yoktu.Hemen istediğim kitabı aldım.Sonra sınıfa gittik zaten pek geçmeden hoca geldi.Dersin ortasında bir öğrenci geldi.
Öğrenci:Hocam arkadaşlara bir şey sora bilir miyim?
Öğretmen:buyur oğlum.
Öğrenci içeri girip tahtanın orda durdu.
Öğrenci:Arkadaşlar NECİP FAZIL KISAKÜREK'IN kitabı sizde mi?
Benim kütüphaneden aldığım kitaptı.
"Ben de buyur al"
Sıranın üstüne koydum biraz iteledim daha rahat alsın diye.Öğrenci teşekkür edip çıktı sınıftan.
Son dersteyiz ders Kur-an'ı Kerim.Evet ilk gün olmasına rağmen ders işleniyor.Sınıfın kapısı açıldı içeri biri girdi kim olduğuna bakmadım.Ben başka şeyler düşünürken tanışmışlar ders Kuran olunca hoca bugünlük bize bir sure okuyacakmış.
Bir anda hoca Yûsuf suresini okumaya başladı.Bir dakika bu Yusuf un sesi.Kafamı kaldırıp baktım gözleri kapalı ezbere okuyordu sureyi.Benim bir anda göz yaşarım gözlerime hucum etti.Niye başkaları duyuyor onun sesini niye?Ben acı çekiyorum.Sadece kimse şiir sesini duymasın istedim çok şey mi istedim?
Aklıma gelen şeyle daha çok ağlamaya başladım.Çantamı alıp dersten çıktım.Kimseye çarpmadan çıktım okuldan.Arabama binip en yakın camiye gittim.Bayanlar bölümüne geçtim kimse yoktu.çantamı attım bir kenara bayanlara ayrılan yere abdest aldım.Şükür namazı kıldım.sonra koydum başımı secdeye dua ettim.
Dua ettikten sonra biraz kuran okudum.Zaten bitirdiğimde unuttuğum şey aklıma geldi.Ağlamamak için zor direndim. Eve geldiğimde odama çıkıp çekmeceden babamın verdiği defteri çıkardım.Yazmaya başladım gene döktüm içimi Rabbime döktüğüm gibi.
'Eyüb'üm;
Içimden huzurluydu tâkî o gelene kadar.Ben saklamak istiyorum onu kimse görmesin,kimse o şiir sesini duymasın,kimse o kömür karası gözlerine bakmasın,kimse onunla aynı ortamda bulunmasın elimden gelse onu alıp eve hapsederim.Sadece ben bileyim bakışını,gülüşünü,sesini,o saçlarının rüzgar da dans edişini,şaşırdığında elini ensesine götürdüğünü. Bir tek ben seveyim bir tek beni sevsin.'
Kapı çaldı bir anda aşağıya indim kapıyı açtım kimin olduğunu sormadan açtım karşımda bir adet Echer ve bir adet Eslem vardı.
Eslem:canım öğrencilerden biri sana geri verecekmiş kitabı sen olmayınca biz aldık buyur.
Derste öğrencinin istediği ve verdiğim kitap.Aldım hemen.
"Allah razı olsun canlarım buyrun geçin içeri"
Eslem:yok canım annem beni bekler
Echer:isterdim ama kitap alıp eve geçiceğim.
"Öyle olsun ama en kısa zamanda bekliyorum annelerinize bol selam söyleyin Echer kardeşini öp "
Eslem:Aleyküm selam
Echer:Aleyküm selam canım öperim kardeşimi de hadi Allaha emanet ol.
"Allaha emanet olun canlarım"
Onlar gözden kaybolana kadar baktım sonra kapıyı kapatıp odama geçtim üstüme rahat bir şeyler giyip abdest aldım.Sonra ikindi namazına durdum.Allahım Namazda bulduğum huzuru hiç bir yerde bulamıyorum.Kalkıp yemek hazırladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK - I ZÜLEYHA ( AŞK-I SERİSİ - 1)
EspiritualBıraktım sevdamı ve Benliğimi Yaradan a. ZİNDANI YUSUF UN DUBAİ OLDU. YUSUF .......... HANGİ KÖR KUYULARDA BAĞIRAYIM ADINI..... YUSUF ZÜLEYHA'NIN YUSUF'U