Küçük bir açıklama isterseniz okumayın.Bu bölüm aslında 15 tatilde gelecekti ama kafamda bir kurgu yoktu birde müsait değilim o yüzden özür dilerim. Birde Ebrar kız ismiymiş ben erkek ismi olarak biliyordum kusura bakmayın ama şuan değiştirecek zamanım yok o kadar doluyum ki şu aralar.
Bu kitap hariç 3 hikaye daha yazıyorum onlara final verme çabaları içerisindeyim.Yeni hikaye projem var başka bir arkadaşla hesap açmayı düşünüyoruz ama daha belli değil. Islamic kitaplar yazmak bazı insanları bilgilendirmek çok güzel.kitabımı okudum öğretici şeyler yazacağımı söylemişim yazmamışım af buyrun bide Menzil e özel bölüm denilmişti yazmak nasip olmadı. SEVDA kitabımda 2 bölüm yazmam gerek.Yardım Et Yar kitabımda ve Sesine vurgun kitabımda final vermem lazım sınavlar başlıyor işler epey çok. Birde özleden mesaj atanlar çok saolun. Birçok soru geliyor cevap yazmaya çalışıyorum inşallah .Benimle ilgili olan sorular var birde yaşımı öğrenen bazıları tepki verdi kötü değil tam tersi çok tepkiler aldım.16 yaşındayım kitabımı okuyanlar büyük bekliyormuş.İzmir de yaşıyorum bu soruda çok soruluyor nerde yaşıyorsun diye.İzmir in sahil kısmında bu kadar bilinse yeterli bence.
Neyse bölüme geçelim buyrun
İyi okumalar...Gene çocukların tartışma sesleri geliyor.Kocaman oldular hâlâ kavga ediyorlar.
" Oğlum ne oldu gene bidenem?"
"Anne var ya bu kız böyle giderse okumayacak "
"Ne oldu oğlum"
"Gelmiş biri Elif in adını soruyor. Ben de kardeşim dedim Çocuk anlamamış birde kuzeniyle Elif e haber yollamış.'Abi ne var bunda' diyor hanımefendi .Ona sinir oldum"
"Eeee kızda annesi gibi güzel olunca başa bela oluyor."
Muhabbete Yusuf ta katıldı.
" Eee anneme çekmem suç mu?"
"Sen konuşma küçük hanım!!"
"Abiii yaaa annem bir şey söyle "
"Ne söyleyeyim kızım Babana sor o bilir şimdi kız olarak beğenilip seninle tanışmak istemeleri normal"
"Hayır hanımefendi benim kızım o bir kere oğlum herkese kardeşim deme Sevgilim de bakamazlar"
"Baba niye baştan söylemedin "
"Ne bileyim oğlum ben bilsem önceden söylerdim."
" Neyse halledersin sen yemek yedik şimdi ne yapalım?"
Diye soru yönelttiğimde herkes birbirine baktı Elif le Kaş göz işareti yapıp anlaştık.
" Resim yapalım.Siz de ilahi söyleyin "
"Ihıh tabi baba annemler buldular yakışıklı, sesi güzel bizimle uğraşıyorlar.Hanımlar hep biz söylüyoruz sıra sizde "
"Abi benim sesim mağlum ben söylemem "
"Tamam sen söyleme o sesini yeteri kadar duyuyorum Anam sen söyle bir ilahi"
" Oğlum annem önceden bir güzel söylerdi "
"Yok yaa siz söyleyeceksiniz bozmayın kuralı"
"Biz de söyleyelim sizde "
" bir şartla ?"
"Buyrun? "
"Elif bize sonra kur an okuyacak yoksa olmaz "
" Anne ortağını niye satıyorsun? "
"Aaaa birşey mi dedim?"
"Af Allahım Af"
Hepimiz resim odasına geldiğimizde herkes boyalarını hazırladı.tamam olduğumuzda
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK - I ZÜLEYHA ( AŞK-I SERİSİ - 1)
EspiritualBıraktım sevdamı ve Benliğimi Yaradan a. ZİNDANI YUSUF UN DUBAİ OLDU. YUSUF .......... HANGİ KÖR KUYULARDA BAĞIRAYIM ADINI..... YUSUF ZÜLEYHA'NIN YUSUF'U