-Anniko's Point Of View- (thuis 11.30)
Het is al een paar dagen na de ontvoering van Max. Waar zou hij zijn? Krijgt hij genoeg eten en drinken? Zou hij veilig zijn of niet? Wn de belangrijkste vraag wie hebben hem gekidnapt? Dat zijn allerlei vragen waar ik geen antwoord op krijg. Maar ik wil er een antwoord op!
*zucht* hoe ga ik dit oplossen?
*pling* heey een appje van Michelle
(A=Anniko & M=Michelle)
M: Kom je straks naar mij toe?
A: Hoezo?
M: Dat zie je dadelijk wel
A: Oké, is het belangrijk?
M: Ja!!!!
A: Oké tot zo
M: Tot zo
Het is al 11.30 en ik moet me nog aankleden. Dus ik zal maar opschieten.
*Na het aankleden*
Ik loop naar beneden en pak mijn handtas stop er wat geld, mascara, spiegel, sleutels en telefoon natuurlijk in. Ik loop naar de kapstok en pak mijn jas en schoenen die ik vervolgens aan doe. Ik loop naar buiten en sluit de deur achter me. Ik denk dat ik gewoon ga fietsen want het is maar 5 min fietsen.
Ik stap op mijn fiets. En fiets weg. Ik rijd de straat helemaal uit en ga op de hoek links af. Ik neem de derde afslag rechts. De eerste afslag rechts en als laatste dd vijfde afslag links.
Ik sta nu voor Michelles voordeur en bel aan. Haar vader doet open en zegt: 'Michelle is boven ze wacht op je.' 'Oké dankjewel.' antwoord ik. Ik loop naar de kapstok en hang mijn jas eraan en leg mijn tas daaronder. Ik loop daarna naar boven. Ik loop naar de kamer van Michelle. Ik loop gelijk naar binnen en ze zegt 'Hé hé daar ben je eindelijk.' zegt ze. 'Sorry zo lang duurde het toch niet zo lang?' vraag ik. 'Kom zitten dan vertel ik je het.' zegt ze. 'Oké.' antwoord ik.
En ga op haar bed zitten. Misschien heeft ze informatie over Max. Of iets wat daar mee te maken heeft. 'Ik heb geen informatie over Max maar wel iets anders..' zegt ze myserieus. 'O zei ik dat hardop?' vraag ik. 'Ja je zei dat hardop.' zegt ze lachend.
Ze gaat naast me zitten (ze stond namelijk). Er is een kleine stilte tot ik die onderbreek omdat ik zeg: 'Wat wou je me vertellen?' 'Oja sorry.' antwoord ze. 'Ik bedacht me dat het wel handig zou zijn als we hem gaan zoeken.' zegt ze. 'Ja dat is wel handig denk ik.' zeg ik. 'Oké dan waar gaan we eerst zoeken?' vraagt ze. 'Zullen we als eerst mensen bellen die hij kent en dan vragen waar ze hem voor het laatst gezien hebben want dan kunnen we hem daar zoeken.' zeg ik. 'Ja goed idee.' antwoordt Kim. 'Laat de zoektocht beginnen!!' roep ik door het huis.