.
Toamnă . Visare . Gânduri . Speranțe . Şi cu orice frunză care cade , un moment trece . Un moment de singurătate … Cerul era de un cărămiziu cu reflexii blânde de portocaliu . Soarele abia se mai vedea de înaltele clădiri .Copacii din Central Park ce odinioară răspândeau veselie şi speranţa celei mai frumoase veri , acum îşi aştern blând plapuma delicată . Pâna şi oraşul îi simţea durerea .Dar nu putea . Era ca şi când în zgomotul asurzitor al maşinilor , nu o mai făcea să se simta acasă.
Vobind despre clipe , le poţi compara ca pe nişte perle deşirate , ca nişte fulgi de nea cazuţi din cer . Odată ce cad nu se mai întorc.
Sophia strângea la piept camşa lui şi se gândea dacă îl va mai vedea vreodată.Nu putea descrie ce simţea . Era caldă, rece şi goală pe dinăuntru . Ca şi cum orice ar fi însemnat ea întrecut,nu ar mai fi contat .Orice făcuse ea în trecut se transforma într-o ceață , unde te pierdeai fără o hartă a vieții. Stătea la fereastră.O adiere blândă îi mângaie uşor părul şaten . O lacrimă fugară , curgea încet pe obrazul aproape alb , ochii ei căprui sclipitori ca o comoară de mult pierdută , închizându-se. Visul ei fusese spulberat , ca un pahar de sticlă . Sufletul îi fusese sfărmat în mii de bucățele . Camera ei , ce altadată , reprezenta un mediu propice studiului , acum reprezenta adăpostul , scutul inimii sale . Sophia se aruncă pe patul moale, cu aşternuturi , catifelate ca mătasea , ce miroseau a liliac .Îşi strânse ursulețul la piept.Poate ca era un semn de slăbiciune , dar ursuleţul era foarte important pentru ea . Mica bucată de pânză , umplută cu puf ,ce avea doi nasturi în loc de ochi , cu zâmbetul cusut cu grijă o făcea să se simtă protejată . Bunica ei , il făcuse…dar ea nu mai era acum . Era singura persoană care o aştepta în faţa casei , în fiecare zi când se întorcea de la şcoală .
Uitându-se la ursuleţul neînsufleţit , inima I se făcu şi mai mică.Şi gandul că în câteva luni va începe şcola şi va trebui sa dea ohii cu toţi prietenii ei pe care nu îi mai considera aşa de multă vreme. Prietenii cu care stătea mereu să povestească , nu o mai interesau . Fiecare moment pe care îl petrecea singură în cameră o făcea să se simtă din ce în ce mai neputincioasă .
Coborî scările apartamentului , şi intra în bucătărie şi o vazu pe mama ei în faţa aragazului.
- Dragă, ai dormit bine?
Sophia a dat din cap aprobator.
Olivia Anderson era o femeie slabuţă , ce nu depaşea 1 ,65 m ,cu păr castaniu şi o privire serioasă . Fața îi era destul de ovală , iar obrajii îi erau mereu roşii . Figura îi era blândă , dar putea fi uşor interpretată . Nu puteai spune că era o companie plăcută , deoarece orice discuție ai purta cu ea , subiectul principal era persoana ei. O crescuse pe Sophia aprope singură ,deoarece tatăl ei era un doctor chirurg de success şi era mereu plecat la tot felul de conferinţe .Olivia era avocat . Frumoasă combinaţie.Încă din fragedă copilărie,mama reprezentase un model pentru Sophia . Olivia nu era foarte pretenţioasă dar avea aşteptări de la fiica ei.Voia să fie perfectă . Dar ,oare ce însemna în concepţia Oliviei perfect?De mic copil , copilărie,Sophia a fost pentru mama ei o păpuşa . Dar , oare ce e schimbase ? Perfecțiunea nu mai avea pentru Sophia prioritate?
Sophia se aşeză, la masa frumos decorată.Nu prea îi venea să mănânce.Nu prea îi venea să facă nimic.Ochii ei , păreau nişte mici cascade , cu apă pură.
-Mă gândeam că azi am putea ieşi împreuna , ca fetele , spuse mama Sophiei.
Oare auzise bine? Mama ei , îi propunea să petreacă ceva timp împreună . Asta poate însemna două lucruri:ori mama ei avuse o revelaţie azi noapte , şi învăţase ceva despre a fi un bun părinte , ori o vedea pe Sophi într-o stare atât de gavă încât nu mai ştia ce să facă .
CITEȘTI
Cealaltă parte a oglinzii
RomanceSophia e o fata normala , cu piciorele pe pamant . Are o viata normala, parinti extrem de ocupati , si o cea mai buna prietena careia ii poate spune orice . E vara , totul e planificat pentru excursia de la Paris .Ce se intampla intr-o zi , atunci...