Era cu adevărat ciudat. Dar nu ştia de ce .Era un sentiment prea ciudat.
-Haide , Luc să mergem !
-Bine.Simt ceva ciudat la locul ăsta ,tu nu?
-Nu . Mergem să facem o cursă cu motoarele.?
-Da.
Sasha S. nu prea dase importanţă plecării băieţilor. Stătea cu ceilalti în timp ce Luc ţi Todd li se alăturaseră.Nimeni nu observă scurta lor ,, dispariţie".
Nu trecură mai mult de 10 minute şi turul se încheie.La exterior Lucas nu părea neliniştit , dar în interior avea un sentiment nelalocul lui . Se îmbarcară toţi în autobuz . Sasha nu scoase nici un cuvânt.Deşi era prietena lui cea mai bună , Lucas nu-I mai dase atenţie prea mare Sashei , în ultimele luni . Probabil că crescuse şi dorea să aibă în preajma sa băieţi ca el . Nu mai vorbea ore în şir cu Sasha , la telefon , iar în rest relaţiile se răciră. Era din cauza lui Todd? Sasha era clar supărată şi geloasă pe timpul petrecut de acesta cu Lucas .
În parcarea liceului Neizberg , motocicleta lui Lucas era parcată , lângă cea a lui Todd.
-Pa ,Lucas , strigă Sasha în timp ce acesta se îndreptă spre motocicletă.
-Pa Sash . Vobim mai târziu.
Nu cred că o ignora intenţionat sau Todd îl puse să o ignore?
-Ne întrecem.
-Ştii ceva.Să o lăsam pe altă dată.
Îşi puse casca şi plecă.Blocul imens în care locuia , avea parcare subterrană unde Luc îşi putea parca ,,motorul".
Urcă liniştit cu liftul.La etajul zece al blocului de apartamente luxoase , liftul se opri. Acolo locuia Lucas.
Deschise încet uşa .Nu că cineva ar fi fost acasă.Inrtă in living , o cameră imensa , încăpeau uşor 50 de persoane .Restul casei era la fel de imensă ..şi pustie . Luc se obişnuise .
Camera lui era un loc minunat …pentru el. Pereţii bleumarini aveau desenate stele . Mulţi ar putea crede că e de fete , dar aveau un simbol , o însemnătate pentru el . Deasupra patului mare , acoperit cu lenjerie roşie scria cu litere sculptate din lemn : LIMITA E CERUL. Frumoase cuvinte .Acesta era talentul lui secret , arta .Sculpta şi desena ca nimeni alcinva, să nu mai spunem şi de cântat, iar atitudinea de bad boy era din cauza prietenilor săi. Numai Sasha ştia despre asta .
Mobila era neagră.Un şifonier , un birou, o bibliotecă şi alte două dulăpioare . şi o oglidă în care îşi putea admira frumuseţea .Era frumos cei drept . Avea şi un dressing şi o baie mov.
Se trânti pe pat şi dormi cam 2 ore.Ciudat , nu se mai uitase în oglindă .Visă şi visă frumos .De fapt nu prea .Se tot gândea. Ce însemna acea oglindă..oare avea ceva special.
Se trezi uşor cu faţa la cearşaf şi deschise laptopul.Camera sa era bine dotată cu o plasma şi un leptop , plus o combină .Intră pe facebook . Şi îşi aduse aminte . Era singur acasă . Când pisica nu-i acasă şoarecii , joacă pe masă . Se gândi să-şi invite nişte prieteni . Imediat postă pe facebook şi văzu părerile prietenilor săi. Telefonul sună .Era Sasha . Oare văzuse mesajul . Să-i răspundă?
-Bună Sasha.
-Am sunat să văd ce faci. Poate ieşim la o îngheţată. Ce zici?
O îngheţată .Suna tentant .Devenise o tradiție ca în fiecare seară de vară cei doi să meargă la îngheţată Deci nu văzuse. Oare să pomenească cevade petrecere .În ultimul timp nu mai erau aşa de apropiaţi.
-Sună bine , dar mă pregăteam să intru la duş.
-Atunci lasă .
Se gândea să o invite ? Sigur doar erau cei mai buni prieteni.
-Auzi, mama e plecată…
-Ştiu ai spus în autobuz.
-…Şi m-am gândit să dau o petrecere …Ai vrea să vii?
-Diseară? Sună bine .Am să vin pe la 8 .
-Bine.Ne vedem diseară.Pa
-Pa ….şi vocea i se pirdu.
Oau. Dacă îi spuneai acum 6-7 luni că o discuţie de a lui cu Sasha va dura mai puţin de 2 ore , ţi-ar fi spus că eşti nebun.Ceva seschimbase .Sau era Todd. Nu putea fi el.
Intră la duş , dar nu înainte de al sun ape Todd pentru ai spune ce sa cumpere.
-Ce sunt eu , prietenul tău sau chelner.
-Hai ajută-mă.
-Glumeam . Vin în două ore.
Şi intră la duş .Acolo uită de toate pe moment.
Trebuia să se ocupe de problema cu Sasha.Erau prieteni de la grădiniţa de când îşi schimbau mâncarea între ei . De atunci , fuseseră în aceeaşi clasă mereu. El era ca un frate mai mare pentru ea şi simţea nevoia să o protejeze.Dar de la începutul licerului , el se schimbase . Îl ştia bine pe Todd , dar de la începutul liceului petreceau mult timp împreună.Ca băieţii.De atunci relaţia lui cu Sasha nu era la fel de intensă. Nu mai erau fratele şi sora ci el – ea şi Todd.
Lucas ieşi din baie . Nu îşi putu admia minunatul chip în oglinda de la baie deoarece era aburită.
Aşa că se îmbrăcă , Şi merse la bucătărie . Livingul era curat .Totul era pregătit .Mai puţin el , avea încă părul ud.
Merse înapoi în cameră şi luă repede uscatorul de păr.
Se apropie de oglindă.
-Doamne!spuse cu voce tare.Oare e posibil aşa ceva .
În locul unui băiat îmbrăcat în blugi şi tricou sport vedea o fata şatenă cu ochi căprui foarte drăguţă.
Aia nu era reflexia lui…
CITEȘTI
Cealaltă parte a oglinzii
RomanceSophia e o fata normala , cu piciorele pe pamant . Are o viata normala, parinti extrem de ocupati , si o cea mai buna prietena careia ii poate spune orice . E vara , totul e planificat pentru excursia de la Paris .Ce se intampla intr-o zi , atunci...