"Kau rase mane mayat diorang , ye?" Soal Raina. "Entah la,mesti dekat tempat yang susah nak jumpe" Minhyun memeriksa meja belajar seorang kanak-kanak dan ternampak frame gambar seorang kanak-kanak perempuan berbaju pink , rambut nya diikat sanggul manakala ditangannya terdapat teddy bear. Pada dinding berdekatan meja pelajar itu terdapat lukisan 3 orang sepertinya gambar lukisan keluarga yang dilukis oleh kanak-kanak perempuan ini. Pada kertas lukisan itu tertulis 'Anna love mama papa'. "Name anak En.William ni Anna" kata Minhyun. "Sedap name tu" Raina tersenyum. "Jom la pergi bilik lain,rase nye dalam ni tak de pape" Jun membuka pintu untuk keluar daripada bilik Anna. Sebaik sahaja Jun melangkah keluar, Anna berada di hadapannya. Di tangannya memegang teddy bear. Anna mencapai tangan Jun. Jun jadi kaku. "Jun?" Raina yang berada dibelakang Jun memanggilnya kerana hairan melihat Jun tiba-tiba sahaja berhenti. "Kenape ni?" Minhyun pula menyoal. "Anna" jawab Raina. "Anna?" Minhyun hairan dengan jawapan Raina. Minhyun mencelah untuk keluar dari bilik itu dan ternampak Anna sedang memegang tangan Jun. "Anna?" Minhyun memanggil Anna.Tapi Anna mengendahkan Minhyun. Sepertinya Anna sedang berkomunikasi dengan Jun tanpa didengari oleh Raina dan Minhyun."Please don't kill us" rayu Puan William. Puan William dan Anna telah ditawan oleh 5 orang lelaki bersenjata. Manakala En.William pula tangannya telah diikat dengan rantai besi dan digantung di dalam bilik bawah tanah. "Sape yang nak kite bunuh dulu?" Soal salah seorang lelaki bersenjata itu. "Anak" ketua geng jahat tersebut tersenyun sinis. "Bagi sini anak ko" 2 lelaki bersenjata itu mengambil Anna dari pelukan Puan William. "Mama !! Help me" Anna menjerit meminta tolong. "Please don't take her.Don't kill her" rayuan Puan William diabaikan. Seorang lelaki berbaju merah mengeluarkan pisau daripada poketnya dan menghalakan mata pisau itu pada leher Anna. Ketua geng itu angguk tanda bunuh Anna. Lelaki berbaju merah itu mengelar leher Anna. "NO!!!!!!!!!!" Puan William menjerit dan terus berlari ke arah Anna tanpa mempedulikan penjahat-penjahat itu.Puan William meletakkan Anna diatas ribanya yang kini mengelupur akibat dikelar. "Anna ? Anna ? Please don't leave mama" Puan William memeluk erat anaknya yang kini tidak bernyawa lagi. "Sekarang giliran kau" kini lelaki bertopeng mengacu pistol tepat di kepala Puan William. Bang !!! . Satu tembakan saja sudah merebah kan Puan William. "Sorokkan mayat ni" Ketua tersebut terus pergi ke bilik bawah tanah pula diikuti 3 orang pengikutnya. 2 orang lelaki yang selebihnya mengheret mayat Puan William dan Anna ke dalam bilik store yang terletak di hujung ruang belah kanan tingkat dua banglo itu. En William ternampak 3 orang menghampiri dia. "Ape kau dah buat dekat isteri dan anak aku?" . Ketua geng itu tersenyum sinis. "Kau bunuh mereka !!" En William meronta untuk menyerang mereka bertiga tapi tidak berjaya. "Ape salah kami?" . "Salah kau ?" Ketua geng jahat berhenti bercakap seketika "kau tau , selepas family kau datang Seoul dan mulakan perniagaan dekat sini perniagaan Family aku mule merosot". "Tapi kau masih pelajar" kata En William lemah. "Ye memang aku pelajar,tapi lepas syarikat appa aku muflis aku terpaksa berhenti sekolah" ketua geng itu mendekati En. William. "Tapi saya boleh tolong syarikat appa awak" balas En.William lagi. "Dah terlambat !! appa saya dah mati " ketua geng jahat melepaskan tembakan ke arah perut En.William. "aahh" En William cuba menahan kesakitan.Banyak darah mengalir keluar "Kau memang tak gune budak" . "Diam" ketua tersebut melepaskan beberapa das tembakan ke arah En William sehingga En William mati "Dah , bawak mayat ni pergi kat mayat anak bini dia" lalu dia terus keluar dari bilik bawah tanah dan menuju ke ruang tamu untuk menunggu kawan-kawannya selesai menguruskan mayat keluarga En.William.
"Jun? Jun ?" Suara lembut Raina memanggil Jun. Jun tersedar daripada pengsan dan melihat muka Raina betul-betul berada didepan muka nya. "Jun,awak dah sedar" tanpa berfikir panjang Raina memeluk Jun. "Wow Raina" Minhyun terkejut dengan apa yang dilihatnya. "Huh" sebaik sahaja tersedar dari apa yang dilakukan Raina terus menolak Jun dan bingkas bangun daripada duduknya.Mukanya sudah bertukar merah menahan malu. "Aduhh , kuat betul dia tolak aku" Jun menggosok-gosok kepalanya. "Camne aku boleh pengsan?" . "Tadi kami nampak Anna pegang tangan kau,pastu kau kaku dan terus pengsan" jawab Minhyun. "Ah,aku dah tau mane mayat diorang. Ternyata Anna cuba nak tolong kite cari mayat tu" Jun teringat dengan mimpi yang dilihatnya. Anna telah memberi pertolongan kepada mereka. "So ada dekat mane?" soal Raina tiba-tiba. Jun melihat Raina dan terus terasa malu menguasai diri. "Dekat dalam store tu" Jun menuding jari ke arah bilik yang terletak di bahagian kanan tingkat 2. "Jom" Minhyun mengatur langkah ke arah store itu. Diikuti Jun dan Raina.
"Kamu berempat tidak akan kemana-mana" En William tersenyum sinis. "En.William?!!" Jeonghan terkejut dengan kehadiran En.William. "tolong jangan apa-apakan kami. Kami tak bersalah" Joshua merayu dengan sepenuh hatinya. "Ah,aku tak peduli. Kamu semua mesti mati" En.William menghayun pedang ke arah Jeonghan tapi dihalang oleh Lizzy dan Puan William. "Honey stop!!" Puan William memarahi En.William. Pedang tersebut mengenai belakang Lizzy. "Ahhh" Lizzy terjatuh dalam pelukan Jeonghan. "Lizzy !!" Jeonghan terduduk dan meletakkan kepala Lizzy di atas ribanya. Joshua masih memapah Ren. "Ya Lizzy bertahan. Kita akan keluar dari sini. Saya tak akan biar kan awak mati" Jeonghan mendukung Lizzy. Lizzy sudah tidak sedarkan diri. Banyak darah keluar. "Cepat keluar dari bilik ini" Pn.William mengarah mereka supaya keluar dari bilik bawah tanah. Mereka terus bergegas keluar. "Ren , Lizzy sabar kita akan keluar daripada sini" Jeonghan mengekori belakang Joshua.Mereka berjaya keluar dan terus menuju ke ruang tamu. "Minhyun !! Jun !! Raina" Joshua menjerit memanggil 3 rakannya yang betada di tingkat 2. Manakala Jeonghan menelefon polis dan ambulans.
Jun dan Minhyun mengalihkan almari yang terletak di dalam store itu. Bau busuk menguasai ruang store itu. "Argh busuk nye" Jun menutup hidungnya dan mendapati di belakang almari tersebut mempunyai ruang kecil dan di situ lah terletaknya mayat En William sekeluarga. "Jadi dekat sinilah mayatnya" Minhyun dan Jun memberi high-5 ."Aku tak boleh tengok" Raina segera mengalihkan pandangan ke arah lain , tiba-tiba dia terdengar suara Joshua memanggil mereka. "Wey Joshua panggil kite la" Raina segera melangkah keluar untuk mengelak dari terus menghidu bau busuk. "Ya Joshua kami dah jumpe mayat mereka" . "Cepat turun, Jeonghan dah call Ambulance dan Police tadi.. kite kena keluar dari rumah ni cepat" Joashua menggesa Raina. "Ye" Raina segera memanggil Jun dan Minhyun. "Jun ! Minhyun ! Cepat kite kene keluar dari rumah ni" Raina menjerit memanggil Jun dan Minhyun. Sebaik sahaja memanggil Jun dan Minhyun , Raina terus berlari menuruni tangga dan terus berlari ke arah rakan-rakannya. "Kenape dengan Lizzy?" Raina terkejut apabila melihat Jeonghan mendukung Lizzy dan melihat darah menitik. "Jun jom" Minhyun mengatur langkah untuk keluar daripada bilik itu dan tiba-tiba dia terhenti. "Nape kau stop" Jun ternampak seseorang di hadapan pintu. Jun memegang erat tangan Minhyun. "Jun aku takut la" Minhyun seperti terasa hendak pitam apabila melihat En William beberapa langkah dihadapan dia. "Oh ya Pendant ni" Minhyun memegang pendant di leher nya. En William ternampak pendant yang dipegang Minhyun lalu bergerak beberapa langkah kebelakang. Minhyun dan Jun menguatkan semangat untuk keluar dari dalam store itu, mereka berjaya melepasi En William dengan bantuan pendant itu. "Jun cepat lari" Minhyun berlari pantas menuruni tangga diikuti Jun dibelakangnya. Mereka terus berlari menuju ke arah Jeonghan dan yang lain-lain. "Cepat, jom keluar dari sini.En William ada kat atas" Jun bantu Joshua memapah Ren yang masih tidak sedarkan diri. Mereka terus berlari keluar dari rumah itu,sebaik sahaja mereka keluar pihak polis dan ambulance tiba.
Ren dan Lizzy telah di bawa ke hospital ditemani Jeonghan dan Raina. Manakala Joshua,Jun,Minhyun disoal siasat oleh pihak polis.Mayat keluarga En William telah di bawa ke hospital untuk dibedah siasat.-Continued-