POV. OBITO
"Waar blijft Obito..." mompelde Minato fronsend. "Hij zou zich wel verslapen hebben... Zoals altijd" beet Kakashi toe en kruisde zijn armen over elkaar.
"Hij komt wel" zei Rin. Waardoor Kakashi haar vragend aan keek. "Hij zal wel een smoes klaar hebben als hij hier is"
"Toe nou, Kakashi. Wees niet zo streng voor Obito" gromde Rin. "En hoe kan jij zo zacht zijn voor hem" brulde Kakashi. "Hij doet zijn best om op tijd te zijn.."
Ineens kwam Obito van ver aan gelopen met een lolly in zijn mond. Het zweet drupte van zijn gezicht. "Sorry dat ik laat ben, Sensei! Maar er zat een kat van een oude vrouw in de boom en..."
"-laat die smoesjes maar voor na de missie" siste Kakashi. "Wat!" Schreeuwde Obito fronsend en bekeek Kakashi strak aan. "Het is altijd het zelfde verhaal, waarom kom je gewoon niet op tijd. Zoals iedereen.." zei Kakashi grommend.
"Jongens! Stop nou, het maakt niet uit als Obito te laat is... h-hij is er toch al" zei Rin glimlachen met een tikje angst.
"Obito, ik moet straks met je praten.." zei Minato terwijl hij zich omdraaide en vooruit liep. Obito slikte moeizaam en keek nerveus naar Minato. "Mij...?" Zei Obito wijzend naar zichzelf.
Kakashi liep Minato achterna en Rin bleef even staan. "Obito.." zei ze ineens met haar zachte stem. Obito schrok en keek meteen blozend naar Rin. "J-ja?"
"Ik weet dat je alleen goed probeer te doen, maar Let alsjeblieft niet op Kakashi. Hij is gewoon niet zo goedhartig als jij"
Obito trilde en werd nog roder. "E-echt waar..? Cheez.... dankje!" Zei Obito met zijn breedste lach en hield een hand achter zijn hoofd. "Oh... maar... je vond Kakashi toch leuk?" Zei Obito sip.
"Uuuhm... ik.."
"-hey.. Rin! Obito!" Riep Kakashi van ver. "We komen!" Riep Rin en rende al meteen naar Kakashi. Even bleef Obito strak stil staan. (Ze vind Kakashi leuk... niet mij...) dacht Obito en staarde naar de grond. (Wacht maar Kakashi! Ik zal je verslaan en dan ziet Rin dat ik de sterkste ben!) Zijn gezicht veranderde naar woede en balde zijn vuisten.
"Obito!" Riep Minato.
"Oh.. Ja!" Riep hij lopend naar Minato........................................................................................................................................................................................
"Kakashi... weet je wat voor dag dat het vandaag is" kwam Minato.
Kakashi stopte en draaide zich naar Minato. "Vandaag is de dag dag je Junin bent geworden, en ik heb een cadeau voor je" hij haalde een kunai uit met een kaart aan. "Wow... Sensei" mompelde Kakashi. "Komt goed van pas" zei Minato glimlachend. "Ik heb ook iets voor je Kakashi" zei Rin en haalde een doosje uit haar tas en gaf het aan Kakashi. "Dankje Rin"
"Het zijn geneesmiddelen, als je gewond bent" zei ze glimlachend. Meteen draaide Kakashi zich naar Obito en stak zijn hand naar hem uit.
"Huh!?" Hij bekeek Kakashi schokkend aan. "Wel? Wat heb jij voor me" gromde Kakashi droog. "Je denkt toch niet dat ik iets heb voor jou!?"
"Alle anderen hebben wel iets voor me" antwoordde Kakashi droog. "Ja? Wel... ik niet!" Riep Obito. "Mooi, want ik zou het toch niet accepteren van een loser Ninja als jij"
"wat zei je!?" Brulde Obito. "Je weet niet eens wat een Ninja betekend! Iemand zoals jij hoort geen Ninja te zijn!"
"Ik luister niet naar iemand die niet eens op tijd kan zijn voor een missie.." sprak Kakashi toe.
"Jongens!" Riep Rin en kwam tussen ze in."Ahh..." zuchtte Minato. "luister, we moeten verder. Voor mij hoeven jullie niet te praten met elkaar. Maar als het er op neer komt. Zorg er voor dat jullie er voor elkaar zijn!" Zei Minato en liep verder. Ze kwamen in een bos en Obito moest al meteen stoppen omdat hij zand in zijn ogen had. Hij deed zijn bril omhoog en deed oogdruppels in zijn ogen. "Hoe kan het nu dat je zand in je ogen hebt terwijl je een bril draagt..?" Zei Kakashi fronsend. Obito deed zijn bril weer omlaag en pitste zijn ogen dicht.
"We splitsen op, er zijn hier Ninjas" zei Minato en sprong in eens boom. "Opsplitsen!?" Riep Obito. Minato sprong van boot tot boom en verdween. "Wees niet zo een baby en luister eens naar wat Minato Sensei zegt" zei Kakashi en liep het bos verder in. "Geen zorgen Obito.." zei Rin en liep daarna ook het bos in. "Ah man.." mompelde Obito.
(Kakashi.. jij..!)"Aaaahh!"
Ineens kwam er een gil.
"Rin!" Meteen schoot Obito in actie en rende richting de gil. "Rin!" Riep hij terwijl hij rende. Hij botste ineens tegen iemand op en viel op de grond. "Obito!" Zei Kakashi.
"Kakashi! Waar is Rin!?"
"Dus je hoorde de gil ook huh..." mompelde Kakashi en keek rond zich heen. "Er zitten overal ninjas"
"We moeten Rin zoeken!" Riep Obito en stond op. "Dat gaat niet"
"Wat zeg je!?" Gromde Obito. "De missie gaat voor.. dat zijn de regels"
"De pot op met die regels! We moeten Rin helpen!"
"Obito! We kunnen niks doen" beet Kakashi hem toe. "Dit geloof ik niet!" Zei Obito hoofdschuddend. "Je laat een vriend niet in de steek! Wat voor een Ninja ben jij!"
"Een die luistert naar zijn Sensei en de regels volgt" antwoordde Kakashi droog. "Diegene die de regels niet volgen zijn erg.... maar, degene die hun vrienden in de steek laten.. zijn erger!" Brulde Obito."Kakashi!"
"Rin!" Riep Obito en rende terug richting de gil.
Wordt vervolgd.
♡CelineLovesNaruto♡
JE LEEST
I....
RomanceObito Uchiha... oftewel, Tobi. hij denkt niet te kunnen leven zonder Rin. zijn wraak op Kakashi neemt hem over. tot op een dag, hij een schokkende ontdekking ziet. Hij heeft al meteen spijt en zorgt er voor dat hij zijn beste vriend terug krijgt.