Obito's death

36 4 2
                                    


"Obito...." mompelde Kakashi en nam de laatste rots weg waardoor hij Obito kon zien. De helft van zijn lichaam zat onder een rots. "Ik haal je hier uit!" Kakashi duwde met al zijn kracht tegen de rots maar verschoof niet 1 centimeter.
"Laar maar Kakashi.... meest van de helft is van me geplet. Ik voel niets meer. Ik denk niet dat ik het ga halen" mompelde Obito hees.
"Nee!" Riep Kakashi die op zijn knieën viel en zijn vuist tegen de grond sloeg. "Obito!" Tranen vloeien langs zijn wangen. "Oh... juist. Was ik bijna vergeten" begon Obito hees. "Je hebt nog geen cadeau gekregen van me.."
Kakashi staarde Obito aan.
"Ik geef je.... mijn Sharingan"
"S-sh..sharingan.." herhaalde Kakashi.
"Het is waar, Kakashi. Hoe ik me voelde. Ik was jaloers op je. Je bent echt een chinobi om trots op te zijn"
"Obito..." fluisterde Kakashi met tranen.
"Rin, breng mijn Sharingan naar Kakashi's gewonde oog.. met je geneeskunde.."
Rin knikte en liep naar Obito.

Na dat Obito zijn Sharingan aan Kakashi gaf, begon de berg van rotsen te trillen.
"Kakashi, neem Rin mee. Beloof me dat je haar zal beschermen. Ook al kost het het je leven"
Kakashi klom van de put met rotsen terug op de boden en strekte zijn hand naar Rin uit.
"Rin.." mompelde hij.
Rin kneep haar ogen dicht en schudde haar hoofd.
"Rin, het is oké. Ga maar" zei Obito met moeite en probeerde te glimlachen.
Tranen gleden van haar wangen. Ze nam Kakashi's hand beet en werd omhoog getrokken.
Rotsen begonnen over Obito te vallen waardoor hij bijna helemaal bedekt was.

(Net wanneer Kakashi en ik met elkaar konden opschieten. En Rin.... ik heb je nooit kunnen vertellen...
Dat ik van je hou.  Ik wou dat ik meer tijd met ze kon doorbrengen)







Sorry dat deze kort is maar heb al zin om dit stuk te publiceren^-^ kon niet wachten! Hihi

♡CelineLovesNaruto♡

I....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu