Gone

38 4 3
                                    

"Obito!" Riep Kakashi. Maar Obito negeerde hem en rende gewoon door.

"Rin... waar ben je!" Riep Obito. Maar hij hoorde niks meer. (Rin! Hou vol.... ik kom eraan!)

Ineens kwam er van de verte een explosie van de grond en was de lucht bedekt met stof. "Rin!!" Riep hij met grote ogen. Hij rende naar de explosie toe en kwam onderweg een Ninja tegen.
"Hold it!" Riep hij met een kunai in zijn handen. Fronsend staarde Obito de Ninja aan en nam ook een kunai beet. Net wanneer Obito op het punt stond hem aan te vallen sprong er ineens iemand voor hem. "Kakashi!?" Mompelde hij schokkend.
"Obito... je had gelijk. Wat er ook gebeurt. We laten nooit een vriend achter"
"Kakashi...." fluisterde Obito en staarde hem aan.
Met een sprong kwam hij bij de ninja en richtte de Kunai op hem af. De ninja ontweek Kakashi's aanval en kwam bij Obito.
"Obito!" Mompelde Kakashi en liep op hem af. Met trillende benen en armen stond Obito verstijfd aan de grond.
Kakashi richtte opnieuw zijn Kunai op hem af en raakte hem dit keer wel.
De ninja had zijn Kunai nog steeds vast en zwierde er mee om zijn evenwicht te behouden.
"Ah!"
"Kakashi!?" Riep Obito.
"Ah... Hij... raakte mijn oog!" Zei Kakashi terwijl hij zijn hand op zijn linker oog hield.
De ninja werd ineens onzichtbaar.
"W-waar is hij...!?" Zei Kakashi kreunend.
Obito stond met zijn ogen dicht en hield zich zo kalm mogelijk.
"Hier!" Riep hij en draaide zich om met een Kunai in zijn handen.
"U-ugh?" Kakashi staarde Obito verwarrend aan. Ineens drupte er iets van de Kunai en werd de ninja zichtbaar. "Oh!" Riep Kakashi schokkend.
"Obito! Je Sharingan!"

"Ja... ik heb ze eindelijk!" Zei hij glimlachend.
De ninja viel op de grond en verdween in het niets. "Obito..." mompelde Kakashi verbazend en met grote ogen.
"Kakashi!" Riep Obito.
"Uh!?" Kakashi kwam terug bij bewust en stond van de grond (gevallen) op.
"Ik zou nu maar beter opletten, nu heb ik meer kans je te verslaan in een gevecht" bracht hij streng uit.
"Juist..." bracht Kakashi dromerig uit.
"Kom op, Rin wacht" zei Obito.

"Omg! Rin!!" Riep Obito die in een grot terecht kwam met Kakashi. "Ze zit vast gebonden.... Hoe gaat het met haar?" Vroeg Kakashi.
"Mmh..." Obito staarde Rin met zijn Sharingan aan. "Haar chakra is bijna helemaal weg, maar het komt goed met haar" zei Obito die langzaam naar Rin wou lopen maar ineens een andere Ninja voor hem kwam staan.
"Blijf staan!!" Riep hij luid.
"Ga uit de weg..." mompelde Obito kwaad.
"Dit meisje is van mij, hou je hier buiten! Punk!"
"What did You say!?" Begon Obito.
"Obito! Het heeft geen zin! Rin's chakra is bijna helemaal weg!" riep Kakashi.
Voor dat Obito nog iets kon zeggen stond de ninja ineens bij Rin en nam haar haren vast om haar gezicht omhoog te heffen. "Don't you touch her!!" Schreeuwde Obito en rende op de ninja af. "Obito, nee!"
(Scrue you Kakashi!) Dacht Obito en negeerde zijn call.
Kakashi rende naar de ninja en gaf hem een side kick. Obito maakte Rin los en trok aan haar arm. "Obito...?" Mompelde Rin die langzaam wakker werd.
"Sssst... De moeten hier weg"

"waar is hij!?" Riep Kakashi die de ninja zocht. "Maakt niet uit Kakashi! We moeten weg, deze grot staat op instorten!"
"Oké!" Antwoordde Kakashi en rende naar de uitgang. Rin en Obito waren voor maar nog niet uit de grot. Rotsen van de grot begonnen omlaag te vallen en een raakte Kakashi waardoor hij op de grond viel. "Kakashi!" Riep Obito en liep naar Kakashi. "Rin! Loop naar buiten!"
"Oh... mh!" Knikte Rin en rende uit de grot.
"Kakashi, kan je lopen?"
"Ja, ah! Mijn been.."
Obito zag dat er een rots op het punt was te vallen boven hun en duwde Kakashi van zich weg.
"Obito!" Riep Kakashi. Alles was ingestort. Kakashi begon rotsen van de berg weg te halen en zocht Obito.
"Kakashi..." riep Rin die naar hem toe liep.
"Obito...." mompelde Kakashi en nam de laatste rots weg waardoor hij Obito kon zien. De helft van zijn lichaam zat onder een rots. "Ik haal je hier uit!" Kakashi duwde met al zijn kracht tegen de rots maar verschoof niet 1 centimeter.
"Laar maar Kakashi.... meest van de helft is van me geplet. Ik voel niets meer. Ik denk niet dat ik het ga halen" mompelde Obito hees.
"Nee!" Riep Kakashi die op zijn knieën viel en zijn vuist tegen de grond sloeg. "Obito!" Tranen vloeien langs zijn wangen. "Oh... juist. Was ik bijna vergeten" begon Obito hees. "Je hebt nog geen cadeau gekregen van me.."
Kakashi staarde Obito aan.
"Ik geef je.... mijn Sharingan"


♡CelineLovesNaruto♡

I....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu