TANITIM

221 14 16
                                    

YÜREĞİ BAŞKA BİR AŞKLA YILLAR ÖNCE MÜHÜRLENEN AMA O AŞKI ASLA YAŞAYAMAYAN , AŞKA İNANMAYAN , KADINLARA GÜVENMEYEN SİNAN VE DÜNYAYA TOZ PEMBE BAKAN , HAYALLER KURAN , HAYATA DAİR UMUDU OLAN , AİLESİNİ ÇOK SEVEN , AŞKI İLİKLERİNE KADAR YAŞAMAK İSTEYEN AMA BU YAŞINA KADAR HİÇ AŞIK OLMAYAN , AŞKIN BİR GÜN YÜREĞİNE DÜŞECEĞİNE İNANAN , AŞKIYLA EVLİLİK HAYALİ OLAN , MUTLU YUVALARIN VAR OLDUĞUNA İNANAN , MUTLU SIRADAN YAŞAMAYI İNSANLARI SEVEN , AŞIK OLACAĞI KİŞİNİN SADECE GÖZLERİNE BAKIP AŞIK OLACAĞINA İNANAN , BEYAZ ATLI PRENSİNİ BEKLEYEN BESTE BU KİBİRLİ MAVİ GÖZLÜ DEV ADAMIN YÜREĞİNİN MÜHRÜNÜ AÇABİLECEK Mİ YOKSA KAPILDIĞI O YÜREKTE YOK MU OLACAK ACIYI , KEDERİ AŞKLA BİRLEŞTİREREK YANMADAN YAKACAK MI ONU ? DENİZ MAVİSİ O GÖZLERDE KENDİSİNİ GÖREBİLECEK Mİ ? AŞK BAĞLANMAKTIR , AŞK AĞLAMAKTIR , AŞK KARŞI KOYMAKTIR , AŞK GÖĞÜS GERMEKTİR AŞK ÖLÜRCESİNE SEVERKEN VAZGEÇMEKTİR , AŞK KEREMİN ASLISI , MECNUNUN LEYLASI , ZÜLEYHANIN YUSUFU OLABİLMEKTİR . AŞK SEVDİĞİ UĞRUNA İMKANSIZI BAŞARIP FERHAT GİBİ DAĞLARI DELMEKTİR. BESTE BUNLARI BAŞARABİLECEK Mİ , ADINI O YÜREĞE KOYABİLECEK Mİ ? AŞKI DAMARLARINDA HİSSETİP KENDİSİ ALEV ALEV YANARKEN MÜHÜRLENMİŞ O YÜREĞE BİR KIVILCIM KOYABİLECEK Mİ ? O KÜÇÜK BEDEN KOCAMAN YÜREĞİYLE NELERİ BAŞARABİLECEK.

MÜHÜRLÜ YÜREKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin