da jeg trak mig væk fra ham smilede han stolt, som om han lige havde vundet i lotto, jeg smilede stille tilbage til ham og gav ham et hurtigt kys på kinden. jeg tog hans hånd, og vi gik så småt hen mod min lejlighed.
da vi var tilbage i min lejlighed, satte Marco sig ned på sofaen mens jeg stillede mine ting ind i soveværelset, ''Mona?'' kaldte Marco ''ja?'' svarede jeg ham da jeg var på vej ind i stuen.
han kiggede op og da hans blik mødte mine, sank mit hjerte. hans ansigt var lige så bedrøvet som et barn der lige havde fået af vide at julemanden ikke findes, jeg kunne tydeligt se at han prøvede at holde sin vrede tilbage og jeg vidste med det samme at der var noget helt galt.
"Marco?, hvad er der galt? " spurgte jeg forsigtigt.
Han kiggede kort på mig og kiggede så ned igen, pustede så ud og kiggede på mig
"Han havde ret havde han ikke?" Sagde han endelig,
det var langt fra hvad jeg havde forventet og det tog mig lidt tid til at forstå hvad han mente. Så fortsatte han-
"Du havde lukkede øjne da han kyssede sig Mona, du kan stadig lide ham kan du ikke?"
Havde jeg lukkede øjne? Det lagde jeg slet ikke mærke til, for ærligt så havde jeg alt for travlt med at kæmpe imod mig selv end at ligge mærke til hvad min krop gjorde i al almindelighed. Men så igen, jeg ville jo i realiteten ikke have at han kyssede mig, selvom jeg må indrømme at det kun tog mig så lang tid ag skubbe ham væk fordi at jeg savnede følelsen af hans læber mod mine.
Jeg tog et skridt tættere på ham og han kiggede væk, han tog min tavshed som et ja..
"Marco, du har ret." Han kiggede op på mig, chok skrevet på hans ansigt.
"Men selvom jeg stadig holder af ham, er mig og Kenneth 100 procent færdige med hinanden. Jeg er kommet videre og Han er ikke længere min smag, jeg holder stadig meget af ham og vil ikke have at der sker ham noget. Men uanset om vi så var de sidste mennesker på jorden ville jeg gå tilbage til ham. Det er ikke Kenneth jeg kan lide," jeg passede og så hans ansigt ændre sig fra chok til forvirring. Så fortsatte jeg " det er dig jeg kan lide Marco, ingen anden end dig" han rejste sig op tog sine hænder op til mit ansigt, holdt blidt om mine kinder og kyssede mig. Kender i de film hvor folk siger at man kan mærke alle følelserne i kysset? Tro det eller ej, men sådan har jeg det lige nu. Hans læber mod mine opløste den ellers anspændte atmosfære, jeg kunne mærke at han lagde alle sine følelser i kysset. Både de gide og de dårlige der havde ret det meste af dagen. Og jeg vidste at det skulle være ham.
YOU ARE READING
koldt mord
Teen Fictionjeg ved at jeg ikke burde elske ham, han er en morder. men alligevel er der en del af mig der ved at han ikke vil gøre skade på mig.