Hayatın güzel olduğunu mu savunuyorsunuz ? Güzel yönleri var tabiki de.
Hayat zor her şeyi bir anda elde edemiyorsunuz.Fakat her şeyi bir anda kaybetmede üstüme yoktur.Bir lise öğrencisine göre ağır sözler değil elbet bunlar.18 yaşındayım.Bir çok şeyin neredeyse her şeyin farkındayım artık.Önümde ağır bir sınav var.ÖSYM'yi yenersem belkide hayallerime biraz daha yaklaşabilirim.Zor olacak biliyorum.Kendimi şimdiden her şeye hazırladım.Bildiğim tek bir şey var onu yakından görmek istiyorum.
Hayaller sadece kurulmak için varsa,hayallerini gerçekleştiren insanlar bunu nasıl başarıyor? Ya da hayallerimizi yaşayan insanlar bunu istemiyorlar mıydı? Bunu hak ediyorlar mıydı?
Birini seversiniz.Herkes sever.Durur dersiniz ki benden daha çok seven var mı onu? Benden çok isteyen? Hayatta bir şeylerin istediğim gibi gitmesini hak ediyor muyum?
Düşünüyorum da ya hayallerimi gerçekleştiremezsem? Hayal ettiğim hayattan uzak olarak yaşamak nasıl olurdu? Mesela annemin hayalleri var mıydı? Gerçekten babamla mı evlenmek istiyordu? Bu sorular babam içinde geçerli... Hayal ettiğim şeyden yıllarca savaştığım bu hayalden bir gün vazgeçsem.Ne olurdu? Hayat bu geçmişinizi bilirsiniz,değiştiremezsiniz.Geleceğinizi bilmezsiniz ve sadece bir şeyler için savaşırsınız ya kazanırsınız ya da kaybedersiniz.Bunların hepsi cevaplanmamış sorulardır.
Bazen ise hayallere,geleceğe o kadar odaklıyoruz ki kendimizi şuan ki anı göremiyoruz,yaşayamıyoruz.Diyemiyoruz ki bugünümüz güzel geçsin en azından.
Hayatın güzelliği,çirkinliği tartışılır çünkü kişiden kişiye değişir ama zor olduğunu kesi bir dille söyleyebilirim.
Ve ben... Yaklaşık 1 ay sonra hayatımı belirleyecek sınava gireceğim.Ya güzel hayallerimi yaşayacağım,güleceğim,mutlu hissedeceğim,sevdiğim kişiyle yaşayacağım bir hayat ya da kötünün iyisi bir hayat yaşayabilmek için deli gibi tekrardan ve hiç durmadan çalışacağım,aklımın,kalbimin he onda olacağı bir hayat.Bunu gerçekten istemem.
Ne zaman öleceğim bilinmez elbet fakat bu sınav benim yaşlandığımda yanımda kimin olacağına kadar karar verdiğini düşünüyorum.Bir şeylerin belirlenmesi için illa bir sınava mı girmem gerekiyor? Her şey kendiliğinden olamaz mı?
Tabii onunla aynı şehirde olmak mükemmel bir şey olur.Ama aynı şehirdeyiz diye onu her gün göreceğim anlamına gelmiyor.Bir ihtimal ve bunların hepsini kullanmalıyım.Olmayan şey yine olmaz ama Allah büyüktür.Belki bir gün hayat bana da güler ve bende mutluluğun nasıl hissettirdiğini öğrenirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düş Prensesi
RomanceErkek ünlü olduğu halde kendisinden küçük biriyle aşk yaşar mı ? Yağmur'un en başından beri hayali olan Buğra ile bir şekilde tanışma yolunu bulmuştur,ama aralarında şans eseri bir aşk doğar fakat bu aşk gerçek bir aşk mıydı ? Bu iki sevgili bir gec...