Benim adım Miori:) ben de biliyorum adım çok tuhaf ama ben koymadım ki!!
Benim annem de babam da otaku. Annem türk, babam da japon ( ama anneminde japon dan farkı yok annem de çekik gözlü tek farkı saçı dalgalı ve gözleri yeşil) ben de doğal olarak ikisinin karışımıyım dalgalı saçlarım , çekik ela gözlerim var. Ben de otakuyum ( doğal olarak) ve 17 yaşimdayım. Animecon larına çok sık katılırım (hatta hiç kaçirmiyorum) Orda nedense herkes beni bilir ve benle fotoğraf çekilmek ister, hatta takma adım bile var Türk Yanato Nadeshiko (Not: Yamato nadeshiko japonların mükemmel kadın anlayışina denir)
Ben kendimi şahsen o kadar güzel,nazik ve kibar bulmuyorum. Ben animecon larında genellikle orjinal Angelic Pretty lolita elbisesi giyerim
(Not: lolita , japon kıyafet stilidir)
Lolita kıyafet tarzını çok severim:))
Animecon larında genelde oğlanlar bana çıkma teklifi falan ediyorlardı.
Ben de her seferinde erkek arkadaşim var diyordum. Bir gün bir tanesi "bir daha ki sefere erkek arkadaşinı getirmezsen peşini birakmam" dedi
Ben de sınıfta konuştuğum Canberk diye bir çocuk vardı ona sordum çünkü soracak başka bir oğlan yoktu. ( ben otaku olmayan erkeklerle konuşamıyorum:(( )
O da hiç anime ile ilgisi olmadığı halde benim korktuğumu farkettiği için kabul etti. ( kabul ettiğine çok sevindim).Animecon'un olduğu gün sonunda geldi.İçeri girmek için kapıya geldiğimde bir baktım Canberk beni kapını önünde bekliyor.Beni ilk gördüğünde tanıyamadı ( ee' tabi doğal okuldan biri ilk defa beni Lolita kıyafetleri içinde görüyor)