Miyori ve Canberk çıkmak için kapıya giderken herkes onlara bakıyordu. Miyori emindiki herkes Canberk'in kim olduğunu merak ediyordu. Dışarı çıktıktan sonra anı bir hareket ile Miyori kendini Canberk'in kollarının arasında buldu. Miyori, Canberk'e onu indirmesi için bağırıp duruyordu. 5-10 dk sonra Miyori ayağının yere değdiğini ve kendi evinin önünde olduğunu fark etti. Yine suratının kıpkırmızı olduğunu fark edince Canberk'e hızlıca teşekkür edip eve kostu.
Miyori eve girer girmez mesaj gediğini görür. Mesajı gormesi ile beti benzi atmadı bir oldu.
Unknown: Miyori bir gün benim olacaksın. Kaçışın yok. Sözde sevgilin ile bakalım nereye kadar kacicaksin?Bunu görür görmez Miyori'nin aklına ilk gelen şey bu akşam evde yalnız olduğu gerçeği oldu. Yine gözleri doldu. Bu gün tüm olanlar ve okul yetmezmiş gibi bir de bu mesaj. Artık onu koruyacak bir Canberk te yoktu. Yine ağlamaya baslicakken yine bir mesaj geldiğini fark eder.
John: Artık barıştık mi?
Miyori: Canberk... cidden benim ile arkadaş olmayı kesmelisin. Hem benim hemde senin başına bir sürü is açılıyor. Benim yüzümden kavgalara karisiyorsun....
John: Saçmalama!!
Hani sen bana animeleri, japon kulturunu falan gösterecektin? Ne oldu onlara? Hem ben seni sevmesem... yani arkadaşım olmasan bunlara karışmam.
John: Seni eve biraktiktan sonra bir şey mi oldu? Kesin yine o piç cocuk sana bir şey yaptı demi?Miyori bu mesajları görürü görmez nasıl bildiğini merak etti ve rahatlama ile yine gözleri dolmuştu. Resmen aşk animelerinde ki salak ana karakterler gibiydi.
Miyori: O zaman benimle anime izlemek ister mısın?
John: Nerde izlicez??
Miyori: Bende. Bu gün evde yalnızım.
John: Tamam:)
Miyori kendi yazdığı kelimelere inanamamıştı. Yine bunları yazdığı için utancından kıpkırmızı olmuştu. Hemen sağına soluna baktı ve evin hafif kirli olduğunu fark etti. Bunun üzerine Canberk gelmeden hemen evi temizledi, ardından da banyoya girip ayicik şeklindeki pijama tulumu giydi. 10-15 dk sonra kapının çalması ile Miyori'nin açması bir oldu. Karşında sanki aylardır görmüyormuş gibi özlediği Canberk duruyordu.
* Canberk'in ağızından *
Kapı açıldığında çok gergindim çok popüler olabilirim ama ilk defa bir kızın evine giriyordum. Üstüne üstlük evin ici şeker ve çiçek gibi kokuyordu.. yada dur! Şimdi fark ettim. O güzel koku Miyori'den geliyordu. Zaten ayıcık pijamasinin icin de aşırı tatlıydı. Yavru bir pandaya benziyordu.
Miyori " Canberk içeri girsene" o diyene kadar halen daha evin dışında olduğumu fark etmemistim. Ben etrafıma bakınarak yürürken Miyori bir şeyler söylüyordu. Miyori "şey... Canberk bu gün geldiğin için teşekkürler." Bunu derken titrediğini fark ettim. Korkuyordu acaba neden? Diye düşünmeden edemedim. Miyori " Ne tarz bir şeyler izlemek istiyorsun?" Bende romantik dedim. Miyori " Ookami Shoujo to Kuro Ouiji olur mu?" Ben de olur dedim. O seçtiyse güzeldir. Beraber koltuğa oturduğumuzda aramızda resmen 1mm den daha az var. Miyori'ye sarılmak ve o güzel pembe dudaklarından öpmek istiyordum. Miyori tuvalet için kalktığında telefonun açık kaldığını gördüm ve açılmamış bir mesaj bildirimi gördüm. Neden Miyori'nin Beni çağırdığını anladim. O piç çocuktan benim tatlı Miyorimi korumam gerekiyordu. Sadece ondan da değil okuldakinlerden de . Miyori döner dönmez ona sarilip onu koltuğa çektim. Başı göğsüme gömülü ağlamaya basliyinca saçlarını okşarken ona bunları dedim. "Neler olduğunu beni neden çağırdığını biliyorum. Bana guvenebilirsin. Seni hep koruyacağım." Miyori yavaşça kafasını kaldırıp " şey... Canberk... Benim sana söylemem gereken bir şey var. Şey... ben sana aşık oldum sanırım" Miyori'nin ağızından çıkan kelimelere inanamadım. Üstümdeki şoku hızlıca atladıktan sonra onun güzel yumuşak pembe dudakları benimkisi ile buluştu.Merhabalar:) Ilk önce okuyan ve bu hikayeyi destekleyen herkese çok teşekkür ederim. Açıkçası yeni bölüm istemeniz beni çok mutlu etti. Bundan sonra yeni bölüm isteklerine daha izli cevap verebileceğim. Bir sonraki bölümü biraz +18 olsun diye düşünüyorum. Sizce?