*Miyori'nin ağızından *
Canberk ile beraber öğlen teneffüsnun nasıl geçtiğini anlamadım. Öğleden sonra ise en sevdiğim derslerden biri olan resim vardı.
Canberk ile birlikte sınıfa girdiğimizde herkesin gozlerinin canberkten çok benim ustumdeydi. Yakın bir zamanda Canberk'in fanlarının başıma dert açacağından emindim. Üstüne bir de canberk yanıma oturdu. Derste hoca bize serbest çalışma yapabileceğimizi söyleyince bir otaku olarak tabiki de en sevdiğim karakterlerden birini çizmeye başladım. Iki dersin sonunda tamamlayabilmiştim. Canberk bana döndüğünde ağızı açık kaldı."Bunu sen mi çizdin?" Dedi bende hafifçe kafamı evet anlamında salladım. Canberk öyle tepki verince tüm sınıf başıma topladı. O kadar utandım ki defteri kalemi alıp resim sınıfından koşarak çıktım. Diğer derler ise herzaman ki gibi sıkıcı geçti. Canberk benle konuşmaya çalıştı ama ben sürekli kaçtım, okul çıkışı onu beklemeden hemen eve gittim. Telefonum da oyun oynarken mesaj geldi.
John: Benimle niye konuşmuyorsun?
John: Niye görüldü atıp cevap vermiyorsun?
John: Seni kıracak birşey mi yaptım?Freshlemon: Canberk şu ana kadar yaptığın herşey için tesekkurler ama artık beraber takilmamaliyiz.
John: Miyori sen ne diyorsun?
John: Bu gün resim dersinde olanlardan dolayı mi böyle yapıyorsun?
John: Eğer cevap vermezsen ne olduğunu nasıl anlayabilirim?
John: Kapıyı aç.Hemen yaşlı gözlerle kapıya kostüm ve açtım. Cidden de gelmişti karşımda duruyordu.
*Canberk'in ağızından *
Kapı açıldığında karşımda ufak tefek gözü yasli bir kız duruyordu. Içim den iyiki soyliceklerimi önceden düşünüp gelmişim diye geçirdim. Hemen o bişey söylemeden ben başladım. " Miyori ben özürdilerim. Büyük ihtimalle çizdiğin şeyin görünmesini istemiyordun ama benim verdiğim tepkiden dolayı tüm sınıf senin etrafına toplandı."
Bana şaşırarak baktı. " Basından beri bu arkadaşlığın yurumicegini bilmiyordum. Sana güvenmek benim hatamdı. Beraber adım atmamız bile çok dikkat çekiyor." Dedi. Bu sefer benim acizim açık kaldı. Ben ona acizim açık bakarken bir anda kapı kapandı.Bu hikaye çok fazla ilgi görmediği için bırakmaya karar vermiştim ama shadowmidnights3952 nın yorumlarını görünce en azından bir kişi okuyor diye yazmaya devam edeceğim. Shadowmidnights3952 okudugun için tesekkurler :)