Chapter-4

1.8K 223 9
                                    


"ဟင္​...ခင္​ဗ်ား....ဘာကိစၥ႐ွိလို႔အခန္​းလာ​ေခါက္​​ေနတာလဲ.....ခင္​ဗ်ားႀကီးsooနဲ႔​ေ၀း​ေ၀း​ေန..o_O.."

"good night....have a sweet dream..soo...
ကိုယ္​့ကိုအိပ္​မက္​ထဲထည္​့မက္​​ေနာ္​...."

လုပ္​ခ်င္​တာလုပ္​...​ေျပာခ်င္​တာ​ေျပာၿပီးမ်က္​စိတဖက္​မွိတ္​ျပကာထြက္​သြား​တဲ့kaiကိုsooကိုယ္​့ပါး​ေလးကိုယ္​ကိုင္​ကာ​ေၾကာင္​ၾကည္​့​ေနမိတယ္​....

​ေနာက္​မွသတိဝင္​လာၿပီး.....

"bo..boyar...ဒီ...ဒီလူႀကီး..ငါ့နမ္​းသြားတာလား......အာာားးး....ႏွာဘူးႀကီး...အစုတ္​ပလုတ္​ႀကီး....သူမ်ားပါးကိုနမ္​းသြားတယ္​....မနက္​က်ရင္​ommaတို႔နဲ႔တိုင္​​ေျပာမယ္​...အလကားလူႀကီး....ဟြန္​း...."

kaiက​ေတာ့ကုတင္​​ေပၚမွာ​ေခါင္​းအံုးႀကီးဖက္ၿပီးဟိုဘက္​လိွမ္​့...ဒီဘက္​လွိမ္​့နဲ႔....မ်က္​ႏွာကလဲျပ္ံုးၿဖီး​ေနတာ..ပါးစပ္​နားရြက္​တက္​ခ်ိတ္​​ေတာ့မယ္​......

Kai' pov-"ashiii.....ခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​းလိုက္​တာ.....အံ့ျသ​ေနတဲ့ပံု​ေလးက....မ်က္​လံုးထဲကကိုမထြက္​ဖူး......

တခါထဲဆြဲဖက္​ၿပီးဖ်စ္​ညႇစ္​ပစ္​လိုက္​ရမ​ေကာင္​း႐ွိ​ေတာ့မယ္​......ဒီည​ေတာ့အိပ္​မက္​လွလွ​ေလးမက္​​​ေတာ့မယ္​ထင္​တယ္​....."

"ဘုန္​း.."

"arrr!!.."

kaiအလွိမ္​့လြန္​ၿပီးကုတင္​​ေပၚကျပဳတိက်တာပါ

"နာလိုက္​တာ.....​ေတာ္​ၿပီ...​ေတာ္​ၿပီ...အိပ္​မွ...မနက္​soo​ေလးကို​ေက်ာင္​းလိုက္​ပို႔ရဦးမွာ...​ေတာ္​ၾကာအိပ္​ယာထ​ေနာက္​က်​ေနမွဒုကၡ...."

✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖

At morning...

soo​ေက်ာင္​းသြားဖို႔ျပင္​ဆင္​ၿပီး​ဗအာက္​ဆင္​းဖို႔ထြက္​လာ​ေတာ့္​ေလွကားထိပ္​မွာရပ္​​ေနတဲ့kaiကိုလဲ​ေတြ႔​ေကာ....

"morning soo​ေလး...ညကအိပ္​​ေပ်ာ္​ရဲ႕လား...."

"ဟင္​..ခင္​​ဗ်ားႀကီး....ဒီမွာဘာရပ္​လုပ္​​ေနတာလဲ.."

"ရပ္​​ေနတာ​ေလ.....မ​ေတြ႔ဘူးလား....
ဒါနဲ႔soo...ကိုယ္​ထက္​အႀကီးကႏႈတ္​ဆက္​ရင္​ျပန္​ႏႈတ္​ဆက္​ရမယ္​လို႔arjimaတို႔ကသင္​မထားဘူးလား....

Baby girlWhere stories live. Discover now