Chapter-1

4.1K 279 3
                                    

" omma...soo​ေက်ာင္​းသြားၿပီ​ေနာ္​..."

"မုန္​႔စားသြားဦး​ေလ....​ေအာ္​...ၿပီး​ေတာ့...
soo.....ည​ေန​ေက်ာင္​းဆင္​းတာနဲ႔တန္​းျပန္​လာ​ေနာ္​....
သခင္​​ေလးကဒီ​ေန႔ျပန္​လာမွာတဲ့....."

" ommaကလည္​း..သူ႔ဘာသာျပန္​လာတာ..sooနဲ႔ဘာဆိုင္​လို႔လဲ.....

ၿပီး​ေတာ့sooဒီ​ေန႔​ေနာက္​က်မွာ...chingu​ေတြနဲ႔ကစားကြင္​းသြားဖို႔ခ်ိန္​ထားၿပီးၿပီ....."

"ဟဲ့...သြားလွခ်ည္​လား...ၿပီးခ္ဲ့တဲ့အပတ္​ကလည္​းသြား​ေသးတယ္​...

ကစားကြင္​းခ်ည္​းပဲသြား​ေနတယ္​.....နင္​့ကိုယ္​နင္​က​ေလးထင္​​ေနလား....."

" ommaကလည္​း...
sooကအခုမွအထက္​တန္​းပဲ႐ွိ​ေသးတာ...
က​ေလးပဲ​ေပါ့....သြားၿပီ...omma..​ေနာက္​က်​ေတာ့မယ္​.....mwask!!...."

ပါးကိုနမ္​းုပီး​ေျပးသြားတဲဲ့..့​sooေလးကိုၾကည္​့ရင္​း.....
suho{soo's omma}.. ျပံဳးလိုက္​မိတယ္​....

Do sooလို႔အမည္​​ေပးထားတဲ့....သူတို႔သမီး​ေလးကအခုထိက​ေလးစိတ္​ကမကုန္​​ေသးဘူး....

အထက္​တန္​း​ေနာက္​ဆံုးႏွစ္​ပဲ​ေရာက္​​ေနၿပီ.....က​ေလး​ေတြနဲ႔​ေဆာ့​ေကာင္​းတုန္​း......

ကစားကြင္​းသြားၿပီကဲလို႔​ေကာင္​းတုန္​း.....
အင္​း​ေပါ့​ေလ.....လူပံုကလည္​းပုပုလံုးလံုး​ေလး....

မ်က္​ႏွာကလည္​းbaby face​ေလးနဲ႔ဆို​ေတာ့...ဘယ္​သူက​ေကာအထက္​တန္​း
​ေက်ာင္​းသူလို႔ထင္​မွာလဲ.......

မသိတဲ့သူ​ေတြဆိုအလယ္​တန္​း​ေက်ာင္​းသူလို႔ပဲထင္​ၾကမွာ......

ဒါ​ေတာင္​မွဆံပင္​ကိုအတိုပဲထားမယ္​လုပ္​​ေနလို႔...မနည္​းၿခိမ္​း​ေျခာက္​ၿပီး.....

အ႐ွည္​ထားခိုင္​ထားရတာ.....အခုဆိုခါး​ေလာက္​​ေတာင္​​ေရာက္​​ေနၿပီ.....

ပံုစံကလည္​ူဂ်စ္​ကန္​ကန္​နဲ႔​....ၾကည္​့ရတာ​ေထာင္​့မက်ိဳးဘူး.....

suho​ေတြး​ေကာင္​​းေနတုုန္​း​ေနာက္​​က​ေန......

" yeobo.....ဘာ​ေတြ​ေငးၿပီး​ေတြး​ေနတာလဲ......"

"အမ​ေလး...လန္​႔လိုက္​တာကိုရယ္​.....
ဘာမွမ​ေငးပါဘူး....soo​ေလးအ​ေၾကာင္​း​ေတြ​ေတြး​ေနတာပါ.....

Baby girlOnde histórias criam vida. Descubra agora