Chapter-3

2.3K 243 15
                                    

soo...kaiရင္​ဘတ္​ကိုလက္​နဲ႔တြန္​းထားရင္​း.....

"O_O ....ar..ar..arjishi.....
ဘာ....ဘာ..လုပ္​မလို႔လဲ.....ဘာလို႔​ေ႐ွ႕တိုးလာတာလဲ...."

"oppaလို႔​ေခၚလို႔​ေျပာ​ေနတယ္​​ေလ....
​ေခၚမလား..မ​ေခၚဘူးလား...."

​ေျပာရင္​း​ေ႐ွ႕ဆက္​တိုးလာတဲ့kai​ေၾကာင္​့..sooအတင္​းတြန္​းထားရင္​းက​ေန.....

"​ေခၚ..​ေခၚမယ္​...ဆက္​တိုးမလာနဲ႔​ေတာ့....​ေခၚမယ္​...."

"ဒါဆို​ေခၚ​ေလ...."

"o..op..oppa....o﹏o....ရၿပီလား...."

"inn....ရၿပီ....အခုပဲ​ေခၚခိုင္​းတာမဟုတ္​ဘူး​ေနာ္​.....​ေနာက္​လဲအျမဲ​ေခၚရမွာ...."

"nae..nae..nae....အခု​ေတာ့​ေမာင္​းစရာ႐ွိတာ​ေမာင္​း​ေတာ့.....​ေက်ာင္​း​ေနာက္​က်​ေတာ့မယ္​....."

soo' pov-"ဟြန္​း....အသက္​ႀကီးၿပီးအခ်ိန္​မစီးတဲ့ဟာႀကီး....အလကား​ေနအသားယူခ်င္​​ေနတဲ့ႏွာဘူးႀကီး...

သူ႔အသက္​အရြယ္​နဲ႔မ်ား..oppaအ​ေခၚခံခ်င္​​ေန​ေသးတယ္​....ဘာႀကီးမွန္​းလဲမသိဘူး....

ဟိုငluမ....ဒင္​း​ေၾကာင္​့..ဒင္​းလာမယ္​​ေျပာၿပီး..မလာလို႔....​ေက်ာင္​း​ေရာက္​မွ​ေတြ႔မယ္​..ဟြန္​း..."

kaiဘာသံမွမၾကားလို​့​ေဘးကိုလွည္​့ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့....sooရဲ႕ပံုစံ​ေၾကာင္​့အားရပါးရျပံဳးလိုက္​မိတယ္​.....

sooကလက္​​ေလးပိုက္​...ႏႈတ္​ခမ္​း​ေလးဆူလို႔.....အျပင္​ဘက္​ကို​ေငး​ေနတာ...

တခ်က္​တခ်က္​ဆူ​ေနတဲ့ႏႈတ္​ခမ္​း​ေလးကလႈပ္​လႈပ္​သြား​ေသးတယ္​....တခုခုကို​မ​ေက်နပ္​​ေနတဲ့ပံုေလး....

kai' pov-"aigoo....ခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​းလိုက္​တာsooရာ.....ၾကာရင္​ဖက္​နမ္​းမိ​ေတာ့မယ္​...အသည္​းယားလာၿပီ​ေနာ္​....
စိတ္​ထိန္​း...kai..စိတ္​ထိန္​း..​...ဟင္​း..."

sooက​ေတာ့​အ​ေတးြလြန္​​ေနတာနဲ႔​ကားရပ္​လိုက္​တာ​ေတာင္​မသိ...

"soo...soo...​ေက်ာင္​း​ေရာက္​​ေနျပ္ီ​ေလ..."

"ဟမ္​...ဘာ..ဘာလဲ..."

"​ေက်ာင္​း​ေရာက္​​ေနၿပီလို႔....ဘာ​ေတြဒီ​ေလာက္​​ေတြး​ေနတာလဲ...ကိုယ္​့အ​ေၾကာင္​း​ေတြး​ေနတာလား..."

Baby girlOnde histórias criam vida. Descubra agora