Part-5

1.3K 134 9
                                    

kaiမ်က္​ႏွာ​ေလးရဲကာအျမန္​​ေျပးဆင္​းသြားတဲ့​ေကာင္​မ​ေလးကိုလိုက္​ၾကည္​့ရင္​းျပံဳး​ေနမိတယ္​....

Kai' pov-"ဒီ​ေကာင္​မ​ေလး႐ွက္​သြားတာ​ေလးကလဲခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​းတာပဲ....^_^..
.ၾကည္​့...​​ေ႐ွ႕မၾကည္​့ပဲ​ေခါင္​းႀကီးငံု႔ၿပီးသြား​ေနတယ္​....​ေ႐ွ႕ကလူ​ေတြနဲ႔တိုက္​မိကုန္​ဦးမယ္​...​..

​ေဟာ..​ေျပာလို႔မၿပီး​ေသးဘူးတိုက္​မိၿပီ....:-O ....အဲ့​ေကာင္​ကဘာ​ေကာင္​လဲ...ဘာလို႔soo​ေလးနဲ႔ဖက္​​ေနတာလဲ....."

​ေတြးလို႔မွမဆံုး​ေသး​ေ႐ွ႕ကျမင္​ကြင္​း​ေၾကာင္​့kai​ေဒါသဒီဂရီ​​ေရာမနာလိုဝန္​တိုမႈဒီဂရီ​ေတြပါတရိပ္​ရိပ္​တက္​လာတယ္​....

"ဂါး!!!!....မိsooဒါဘာအခ်ိဳးခ်ိဳးသြားတာလဲ....မ်က္​ႏွာမ်ားျပံဳးခ်ိဳ​ေနလိုက္​တာပုရြက္​ဆိတ္​တက္​မွာ​ေတာင္​စိုးရတယ္​...ငါ့ကိုဆိုမ်က္​ႏွာက႐ွစ္​​ေခါက္​ခ်ိဳးနဲ႔...ဟို​ေကာင္​ကဘာကိစၥဆံပင္​ကိုင္​ရတာလဲ....

အား!!!!!....ၾကည္​့စမ္​း....ၾကည္​့စမ္​း...လက္​ရဲ​ေနလိုက္​တာ....မိsoo...ဟို​ေကာင္​့လက္​ကိုဘာလို႔ဆြဲသြားတာလဲ.....အဲ့​ေကာင္​နဲ႔ဘာ​ေတြပတ္​သတ္​​ေနတာလဲ....​ေတြ႔မယ္​...ည​ေနက်ရင္​မွတ္​​ေလာက္​သား​ေလာက္​​ေအာင္​ဆံုးမ​ေပးလိုက္​ဦးမယ္​.....:-/ "

✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖

Soo' pov

"မိluတို႔ကလဲၾကာလိုက္​တာ..မလာၾက​ေသးဘူး....:-/ .."

"​ေအာ္​..soo​ေလးရယ္​..သူတို႔အ​ေၾကာင္​းမသိတာၾက​ေနတာပဲ.....သူတို႔ဘယ္​တုန္​းကမ်ား​ေစာလာဖူးလို႔လဲ...​ေက်ာင္​းတက္​မွအသည္​းအသန္​​ေျပးလာ​ေနၾကတဲ့သူ​ေတြပဲကို......​ေဟာ..​ေျပာရင္​ဆိုရင္​လာ​ေနၾကပါၿပီ..​ေမ်ာက္​​ေလး​ေလး​ေကာင္​....."

" Kris oppa!!!!....."

"ဖြီး.....အဟြတ္​..အဟြတ္​....:-( ..."

လူ​ေသးသ​ေလာက္​အသံျပဲ​ေသာbaekမအသံကိုၾကားလိုက္​ရ​ေသာsooခမ်ာ​ေသာက္​လက္​စအ​ေအး​ေလးပါသီးသြားရ႐ွာတယ္​...

"soo..gwinchana?..."

"Nae..oppa.."

soo​ေနာက္​လွည္​့ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ပုလံုးလံုးနဲ႔​ေျပးလာ​ေသာbaekကို​ေတြ႔လိုက္​ရ​ေလသည္​...​သူ​့​ေနာက္​မွာ​ေတာ့ဟိုသံုး​ေကာင္​အမွီ​ေျပးလိုက္​လာတာကို​ေတြ႔လိုက္​ရတယ္​....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 07, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Baby girlWhere stories live. Discover now