Milli Gururumuz Aziz Sancar

2K 47 119
                                    

Prof. Dr. Aziz Sancar Türkiyeye Kimya dalında Nobel ödülünü getirmeyi başardı.Türkiye'nin ikinci Nobeli Mardinin bir köyünde 8 kardeşi ve okuma yazma bilmeyen bir ana babanın çocuğu olan Aziz Bey sayesinde geldi.Aziz Sancar'ın kansere karşı düşündüğü biyolojik saat tedavisi Nobel'e layık görüldü.Tedavinin tanımı biraz uzun o sebeple merak edenler http://www.yorgoderki.com/2015/10/prof-dr-aziz-sancarin-biyolojik-saat-tedavisi/ adresinden bakabilirler.Ülkemizde böyle güzel şeyler nadiren de olsa oluyor.Mesela son zamanlarda Nobel Fizik Ödülüne İlk Adım yarışmasında 5000 proje içinden İlayda Şamilgil'in projesi birinci oldu.Kendisi Tübitak'a da başvurmuştu fakat Tübitak onun projesini gereksiz bulup okunmuş fasulyeyi birinci yapmıştı.
Gelelim Aziz Sancarı eleştiren kalitesizlere..Evet Hdp milletvekili Mithat Sancar ile akrabalık ilişkisi var.Kökenleri de kürt.Fakat kendisi sıkı bir Türk milliyetçisi.Atatürkçü olduğu biliniyor.Siz amca çocuğunuzla aynı düşünceye sahip olmak zorunda mısınız?O zaman ona da böyle yaklaşamazsınız.Ve evet Amerika'da okudu.Kusura bakmayın ama Türkiyede eğitim sistemi diye bir şey yok.Muhtemelen onun projesini kenara atıp okunmuş şekeri falan birinci yaparlardı.Amerika ise kökenine bakmaksınız insanlara kendilerine faydalılık derecesine göre yaklaştığı için onu bünyesine aldı.
Onu eleştirenlere soruyorum hanginiz evde arka tarafınızı büyütmek yerine yararlı bir iş yaptı?Adam yıllarını vermiş insanlık için devrim gibi bir adım atmış.Onun önüne geçmedikçe hiçkimsenin onun arkasından koltukta totosunu yayıp konuşmasını kaale almıyorum.

Ateizm ve DinlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin