10 Kasım

1.8K 68 230
                                    

Öncelikle merhaba sevgili okurlar.10 Kasım diyince hepinizin aklında ne yazacağımla ilgili fikirler belirmiştir.Bugün,Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu,ilk cumhurbaşkanı,devrimci olan Atatürk'ün 77. Ölüm Yıldönümü.Sevmenizi beklemiyorum hepinizden,sadece bu vatanda yaşıyorsanız ona saygı duymanızı istiyorum.Zaman zaman benimle sıkı tartışmalara girdiniz,zaman zaman beni onayladınız.İşte biz bu düşüncelerimizi tartışma özgürlüğümüzü onun sayesinde kazandık.Eğer ona edilen padişahlık teklifini kabul etmiş olsaydı,ben muhtemelen şuan bu düşüncelerim için asılıyor olurdum.Ya da bir kadın olduğum için eğitim hakkım elimden alınmış,evlendirilmiş olurdum.Ben,huzurunuzda ona büyük bir teşekkür etmek istiyorum.Vatanımı kurtardığı için,kadın haklarımı verdiği için,vicdan özgürlüğümü sağladığı için ve daha yaptığı nice iyilikler için...Şimdi çıkıp bana yok o alkolikti yok sigara içerdi yok o ermeni yunan tohumu diyenler olacaktır,baştan söyleyeyim artık sizi muhattap almama kararı aldım.Gençliğiniz at sırtında cephelerde geçsin,vatanınızın her karış toprağının yabancılar tarafından ele geçirilmesini kadınlarınıza tecavüz edilip erkeklerinizin öldürülmesini izleyin,4000 tane kitap okuyun,Geometri kitabı yazın,sayısız devrim yapın,idam kararınız çıkmışken Samsun'a çıkın,küçük kızları evlat edinip okutup büyütün,onca düşmanınız varken halkınızın yanında korumasız gezin,tüm mal varlığınızı devletinize bağışlayın sonra gelir ona laf edersiniz,anlaşıldı?
Bugün mollalara muska yaptırmakla uğraşanlar,onun zamanında bale opera dersleri alıyordu.Gün geçtikçe tüm dünya ilerliyor,biz geriye gidiyoruz.Ona ve onun miraslarına sahip çıkamıyoruz,çıkmıyoruz.Hiç değilse,adını unutturmayalım da bu her toprağı ayrı bir güzel olan vatanımızda oturmaya yüzümüz olsun.Ben Atatürk'ü derin bir özlemle anıyorum,arıyorum.Sizlere de Levent Kırca'nın dediği gibi,"Atatürk'le kalın,Cumhuriyet'le kalın!" diyor ve sonraki bölümde görüşmek üzere diyorum.

Ateizm ve DinlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin