Sonsuzluk Ve Tesadüf Kavramı

2.2K 61 319
                                    

Merhaba arkadaşlar,bu bölümü Allahın Varlığına dair bilimsel ve felsefik tezler üzerine yazacağım.Koyu renkle yazılmış yazılar alıntıdır.Ben bunlara karşı tez yürüteceğim.
Allah'ın varlığının en büyük izahı yarattığı şeyler ve yaratılanlardaki inanılmaz uyumdur.Bir arının yaptığı peteğe baktığımızda bunu mükemmel bir geometri oranına göre yaptığını görürüz.Havadaki oksijen miktarının en ufak bir değişiminin bizim ölümümüze yol açabileceğini de görürüz.Kısaca,evreni incelediğimizde gezegeninden atomuna kadar her şeyin ince ayarlarla tasarlandığı apaçık bir gerçektir.Böylesine muazzam bir yaratılış nasıl tesadüf olabilir? Doğada hiçbir şey tesadüf değildir her zaman bir sebebi olmuştur.Bir yerde meyve ağacı oluşuyorsa bunun sebebi o meyvenin çekirdeğinin toprağa gömülmüş olmasıdır.Bir kuş göç ediyorsa bunun sebebi sonbaharın gelmesi kışın yaklaşmasıdır.Sebepsiz bir şey oluşamaz.
Ateistlerin bir kısmı tesadüfü değil sonsuzluğu kabul ederler.Yani evren sonsuzdan gelmiştir.Felsefi olarak buna şöyle bir açıklama yaparlar:Bir rakamı sürekli ikiye bölersek bu sonsuz böyle devam eder demek ki sonsuzluk gerçektir.Lakin biz de buna bir felsefi cevap verdik.O bahsedilen,potansiyel sonsuzluktur gerçek sonsuzluk değil(Yani sadece zihinde oluşur).
Şimdilik Allah'ın varlığına dair kanıtlar ve yürütülen tezler bu kadar.Artık benim buna karşı tezlerime geçebiliriz.Tesadüf ve sonsuzluk kavramının olamayacağı burada açık ve net olarak belirtilmiş.Peki Allah nasıl var oldu?Bu sorunun cevapları üstteki yazıya tam bir cevaptır.Tesadüfün ve sonsuzluğun mümkün olmadığını sizler söylediniz.Ama Allah?Tesadüfen oluşmuş olamaz çünkü her şeyin bir sebebi vardır.Meyve ağacının oluşmasında da kuşun göç edişinde de.O zaman Allah tesadüfen var olmuş olamaz.Bir rakamı ikiye bölerek ulaşabileceğimiz tek sonsuz potansiyel yani zihinde olan sonsuzluktur.Gerçekten sonsuzluk diye bir şey yoksa,Allah sonsuzdan gelmiş de olamaz.Özetle,öyle bir tez sunuyorsunuz ki hem bizimkileri hem de kendini çürütüyor.Olaylara tek bir açıdan bakmamalıyız.

Ateizm ve DinlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin