EXOSHOT P. O. V
Hish Solomon tu! Tak pasal pasal aku kene rotan dengan old tiger tu... Omel Chen menggusap punggungnya yang dirotan itu...
Dah.. Sape suh kau gelak? Luhan menyampuk
Dah lawak!muka dia macam kambing tahan berak Hahaha Chen ketawa seorang diri. .
Tak lawak la gile! Marah kai
Semua ahli EXOSHOT tau yang Hyung mereka sedang geram..
Kai shi~panggil tao...
Nae? Jawab kai malas..
Kenape kai nak marah? Soal tao
Sebenarnya kai sukakan Chorong.. Tetapi malu nak luahkan so dye kene cover supaya member dye X tau..
Aku benggang dengan suga.. Jawab kai selindung..
Ermm Kajja g rehat... Ajak maknae mereka a. K.a sehun
Semua ahli EXOSHOT berjalan satu barisan menggereng.. Siapa tak Tahu akan keakraban antara ahli EXO... #OT12 XD..
NO ONE P. O. V
Hyung.. Hyung x nak g rehat ke? Tanya maknae bts a. K.a kookie...
Tak nak... Jawab jin malas
Okay Kitorang g dulu..Kajja! Jhope rap Mon kookie v pon Pergi rehat meninggalkan suga Jimin and jin
Okay bile korang dah dapat pompuan tu! Bawak die datang jumpe aku Kat BLOK c.. Blakang bilik stor.. Make sure X de orang follow...Arra! Bebel jin memberi arahan
Nae arraseo.. Kajja jiminnie.. Suga menarik lengan Jimin..
Di kantin
Kai yang nampak ahli pinky girl di satu sudut meja makan terus menuju ke arah mereka (pinky girl)
Annyeong...Sapa kai..
Ann.. Annyeonghae.. Ahli pinky girl tidak percaya namja popular mix kingka sekolah menegur mereka..
Chorong.. Mianhaeyo...kai berkata Kemudian BOW 90•..
Gwenchana... Lagi pon namja bts yang buat... Bukan awak.. Smile ~
Ouh ..nak tak Kalau kumpulan awak duduk Kat bawah kumpulan saye... My means protect Kalau awq kene buli ke.. Kai menawar sambil menerangkan...
Ahli pinky girl terdiam sejernak Kemudian menangguk...
Gomawo... Ucap eun JI
Cheonma... Balas suho
Nenyandangkan korang tak kenal Kitorang lagi.. Ape kate petang ni kite lepak Kat ARMY CAFE (sorry X tau nak buh name ape XD)nak tak? Cadang namjoo...
Okay set pukul 3:00 Nae? Kata Kris..
Okay annyeong... Kata Luhan lalu EXOSHOT beredar ...
Weyh unnie cho nak g toilet Jap tau... Kata Chorong bergegas bangun Dan menuju ke toilet di blok A...
Selepas 5 minit..
Fuhh lega... Omel cho...
Dan Tiba-Tiba ....:O:O....
Bersambung....
Jebal vote.. Hope ade yg suke ff ni ....
YOU ARE READING
byuntae highschool.. boyfriend.. husband
Randomwatak watak Utama : JIN: kingka sekolah,dari kumpulan BTSSHOT,popular,kaya,musuh EXOSHOT,serios,byuntae. KAI:kingka sekolah,dari kumpulan EXOSHOT,popular,kaya,musuh BTSSHOT,byuntae,kaki perempuan KRIS:kingka sekolah, Dari kumpulan EXOSHOT, popular,k...