Cho..cho dah makan ke belum? Jin menyoal sambil matanya fokus ke jalan raya..
Be..be.belum..ji..jin..dah mak..makan ke…?cho menjawab soalan dengan soalan tetapi masih gugup
Belum jugak jom g makan nak?jin tersenyum memandang ke arah cho semasa traffic light berwarna nerah..
Jom..mata cho tidak boleh berkedip melihat insan yang bernama jin itu mengukir senyuman..
Omo!omo!naega michin!michin! Ommooo!!!meltingnye tengok jin senyum...melting melting!!oppa if you love me..i will leave kai!!thats my promise..cho meluntur kata manis di dalam hatinya bukan apa ...malu nak diluahkan..
Choo...jin memanggil cho dengab suara yang penuh syahdu(ceh ayat XD)
Nae jin..cho mengukir senyuman..
Hmm..bole x kalau jin nak cho panggil jin dengan panggilan oppa..jin menjongketkan keningnya..
Mestilah bole..dengan sendirinya badan cho bergerak kemudian chup~~ciuman melekat di pipi jin..jin tersentak sambil tersenyum kemudian sambung memandu..
S
K
I
PCho dah sampai jom...jin membuka kunci kereta..
Nae..cho membuka pintu kereta kemudian keluar dari kereta lalu membuntuti jin menuju ke shopping complex..
Dengan spontan dan lemah lembut jin menarik tapak tangan cho dan menggenggam erat...kemudian jin merangkul pinggang cho..
Hmm..oppa..malu la muka cho mula kemerah merahan..
Aipp..nape nak malu??jin menguatkan lagi rangkulan di pinggang cho..
Orang ramai pandang..cho menjawab..
Biarla..ni life kite...nae?jin mencuit hidung cho..
Kemudian mereka masuk ke dalam kedai beg di bersinar mata cho melihat beg beg itu kebanyakkan nya ialah limited edision..
Waa...oppa...beg burrbery la! Ni limited edision ni!apabila nampak barang yang disukai hilang malunya terhadap jin..
So?cho nak ke?jin menyoal walaupun dye dah tau jawapan yang bakal dijawab oleh cho..
N..nak..*puppy eyes..
Nae oppa belikan...cho nak warne ape?jin berjalan menuju ke arah cho..
Biru..sepatah jawapan diberikan kepada jin ..
Cho nk x beg ni? Oppa belanja..dengar cerita TAO berkenan sangat dengan beg ni..kite boleh jeleskan dye..hehe jin menunjukkan beg gucci berwarna gold itu kepada cho sempat juga dia membabi Tao..
Hmmm...bolela...tapi cho tak janji yang cho akan pakai beg tu tau..sebab cho suka beg ni..cho membuat muka teruja lalu diangkatnya beg burrbery itu lantas dicium berkali kali beg itu..
Haha...okay...palli kite g beli kasut pulak nae?jin memberi cadangan...
Nae..cho menuju ke kaunter begitu juga jin.
Harga beg ni RM 950.00 cashier itu menunjukkan beg burrbery itu..
Beg ni pulak RM 550.00 Cashier itu mengangkat beg gucci pula.
Habistu ape masalah dye? Jin nenyoal pekerja cashier itu..
Mampuke nak bayar? Sindir pekerja cashier itu tersenyum sinis..disangka tidak mampu bayar kerna masih belajar...
Ouh..kenal tak KIM MIN HYUK? Jin menyoal pekerja itu semula..
Uishh..gile tak kenal...dye kan ade bisnes di seluruh dunia..dye kan millionair..and i love him!!cashier itu berkata teruja..
Ige naega appa...KIM SEOK JIN arra?giliran jin tersenyum sinis..
Ommo!!jinjjia! Mianhae...patutla hensem same macam appa die kan ...nah beg menghulurkan paper bag..
.....cho menyambut
Herghh just say you like her money only okay bitc* ...annyeong..jin mendengus kasar..
Haish...macam macam...kalau pisau cukur tu memang la...!!!jin masih geram...mane taknya disindir tidak mampu bayar kedua dua harga beg itu..ikutkan hati memang dye baling beg beg itu semula..tapi memikirkan cho yang amat teruja apabila mendapat beg yang diidamkan dye sabar..
Oppa...dah..dah .x payah la beli kasut...cho bersuara mendatar...
Eh x pe dah sampai depan kedai kan..jom masuk..jin menarik lembut pergelangan tangan cho..
Hmm nae...oppa jom beli kasut yang same nak?cho memberi cadangan..
Nak..nak..jom..3 pasang sorang k?jin memberi cadangan..
Nae kajja...cho mencari kasut..matanya tertumpu kepada kasut air max dan roshe(sorry author x tau nak eja camna XD) kemudian dia mencapai kasut itu..kebetulan jin juga mencapai jenama yang sama..
Eh eh oppa ..taste kite samecho melihat kasut di tangan jin..
Haah kan..jin melihat kasut di tangan cho...
Hehe...satu je tak samecho menunjukkan highheels pilihannya..
Haha ye la cho mane bole oppa pakai higheels tu silap ary bulan tergolek oppa..jin menjuih bibir..
Setelah penat bershopping mereka duduk di mini heart restraurent ...
Oppa....gomawo...cho melemparkan senyuman yang manis..
Cheonma...jin membalas senyuman..
Hmm..oppa boleh tak kalau oppa rahsiakan pasal wedding kite?cho menyuap ladu goreng ke dalam mulut..
N..naejin terkezut dengan permintaan cho..
Jin p.o.v
Perluke nak berahsia...atau dia masih sayangkan kai?..x pe..asalkan die dah boleh terima aq dalam life dye...gomawo cho..saranghae●●..
Mianhae lambat publish...
Vote⁴...bnyak banyak ...jebal•~•..
YOU ARE READING
byuntae highschool.. boyfriend.. husband
Casualewatak watak Utama : JIN: kingka sekolah,dari kumpulan BTSSHOT,popular,kaya,musuh EXOSHOT,serios,byuntae. KAI:kingka sekolah,dari kumpulan EXOSHOT,popular,kaya,musuh BTSSHOT,byuntae,kaki perempuan KRIS:kingka sekolah, Dari kumpulan EXOSHOT, popular,k...