bab 6

1K 47 1
                                    

Haish ...lambat nye makanan.tu eeghh....keluh cho manja sambil menghentakkan kakinya....

Hihi....kai ketawa...

Hmmm jom main true or dare nak tak?tanya eun ji menpamerkan barisan gigi nya yang putih berkilat itu๑❛▽❛๑..

Okay jom...sahut suho lantas mencapai sudu ....

Okay ah...kalau kepala dia berhenti kat korang,korang pilih tau...arah suho...

Kau pikir kitorang tak pandai ke hah??perli maknae exo..

Haha kan..sehun...sambung hayoung tersengih...

Okay ..deep..suho seakan akan merajuk..

Alolo....oppa yg manis ni merajuk la.....eun ji menghulurkan tangan ke depan kemudian dengan spontan memcubit pipi suho....

Suho *blushing...

Omo?! Tengok muke suho oppa...haha pink...haha...eun ji geli hati melihat muka suho selepas dicubit oleh eun ji

Semua ahli tergelak...lagi lagi chen....

Dah la!! Jom la main...!marah suho...

Ouh...suho oppa...mianhae...eun ji rase bersalah..

Suho hanya diam ...dalam hati dia tergelak....

Gyaa oppa mianhaeyo!...alolo oppa kan kyeopta...namja ya algo...eun ji masih memujuk dengan cara memuji...

Tak termakan pujukan tu langsung!suho sengaja tinggikan ego...

Dah la...eihh korang ni dah macam pasangan couple aq tengok....kris menyelit...

Hehe okay okay....eun ji ahh gwemchana .....suho berkata...

Hmmm....gedik!eun ji mengejek..

Ish ...eun ji ni macam budak budak...tegur cho...

Okay okay kajja main ....arah d.o

Suho memutarkan sudu itu...dan tiba tiba sudu itu berhenti tepat ke arah kai....

Yuhuuuuu....kai kene...kai kene...laung sehun lalu menari nari...

Gyaaaa..gyaa....neomu michin?? Tanya hayoung...

Haha aniy....elak sehun..

So kai ...? True or dare?tanya xiumin...

Sebenarnya kai sudah serik memilih ....dye masih ingat kejadian yang amat memalukan itu.....

Flashback...

Disebabkan kai pilih dare..kai dihukum untuk membuka baju dan lari sambil menjerit naega michin ...satu shopping complex..sungguh memalukan..

End flashback..

Disebabkan kejadian itu kai rela rahsianya dikorek dari dimalukan lagi ....

Okay hyung..hyung pilih ape?tanya sehun nada manja...

True...jawapan yang mengejutkan ahli exo...

Hmm okay...kalau macamtu hyung suke kat yeoja mane...my mean love?palli...jujur nae...sehun mengajukan soalan yang nakal kepada kai...

K..k..kai..suka..ch..cho..chorong..kata kai gagap..

Terkejut berok ahli exo dan pinky girl...chorong apetah lagi...tetapi rupanya cho pon ade hati kat kai..omo??...

N...n..nad..nado..jawab cho tanpa ditanya...

So cane...x nak kapel ke..cadang suho nakal pula..

Kedua..dua muka merah menahan malu..

Chorong....will you be my lovely yeochin...tanya kai sambil melutut di hadapan cho...
Cho pon setuju arghh so sweet...

Selepas itu permainan ditamat kan kerana makanan sudah sampai...
S
K
I
P

Next chap..
Mian kalau part ni bosan..mian neomu neomu mian...idea terbang....

And mian part ni x de bab jin...part seterusnya author akan lebihkan jincho...nae..

byuntae highschool.. boyfriend.. husbandWhere stories live. Discover now