bab 2

1.4K 73 3
                                    

Tiba Tiba salah seorang ahli pinky girl menyampuk...

Kumpulan BTSSHOT cikgu... Chorong menjeling kumpulan BTSSHOT Dan menjeling lidahnya..

BTSSHOT! Jinnjia ape yang pinky girl cakap ni! Tanya cikgu jongkook inginkan kepastian..

Na..Nae... Mianhaeyo songsaenim jongkook... Kata jin gagap.. 「erghh! Kau tunggu pompuan kau takkan selamat Dalam sekolah ni! 」Bentak hati jin Geram.

Rap monster! Panggil cikgu jongkook tegas

Nae.. Sahut rap monster penuh sopan santun = ̄ω ̄=

Waeyo? Pipi kamu berdarah? Tanya cikgu jongkook sambil matanya meliar melihat pipi rap monster..

Ha.. Kalau cikgu nak tau.. Kai la yang buat! Dia tumbuk pipi saye.. Pastu saye nak balas balik cikgu datang... Haish cikgu ni.. Kacau line la.. Rap monster terlepas ayatnya..

APA KAMU CAKAP! -_-# telinga cikgu jongkook kelihatan merah menahan marah Dan...

Arghh! Appo.. Appo! ! Raung rap monster sambil memegang punggungnya...

Chen geli hati melihat Kemudian nya gelak terbahak bahak...

Bhaha!! Hahaha... Muahaha... Hahaha...! Padan muka wek wek.. Chen menjeling lidahnya...

Chen si! Panggil cikgu jongkook pula..

Chen menyahut Kemudian terus menyerahkan punggungnya...

Eemm Bagus.. Macam tau je..
Ujar cikgu jongkook..

Selepas Chen dipukul dia hanya diam... Dengan telinga nya yang merah... Hidung pon merah macam monyet Hidung besar tu.. Ye lha conform sakit Kan ..

Dah! Balik kelas Kamu! Saye tak nak dengar nama Kamu semua lagi dah arraseo! Cikgu jongkook bersuara lantang bak harimau mengaum...

Hanya pinky girl sahaja yang menuju ke kelas.. Manakala EXOSHOT Pergi ke rooftop bangunan 2,dan BTSSHOT Pergi ke rooftop bangunan 1..

BTSSHOT P. O. V

Haish! Hyung benggang betolla dengan yeoja tadi tu! Menyakitkan hati! Marah jin geram

Gyaa.. Gwenchana Hyung,nanti waktu rehat jiminnie and suga Hyung Cari yeoja tu and bawa jumpa Hyung Nae? Cadang Jimin meredakan kemarahan jin Hyung..

Erm.. Arra.. Jin menjawab Nada lembut

Eii Hyung pulak tak puas hati dengan Mamat gelap tu! Dah la kurang ajar! Pastu berlagak! Sakit hati Hyung! Bebel suga geram.. Sambil duduk Dan menyandangkan kakinya di dinding bangunan sekolah itu

Ermm.. Jin Hyung... Panggil v

Nae?.. Jawab jin

Hyung nak buat ape Kat Chorong Nanti? V membuat puppy eye..

Huh? Adela.. Jawab jin tersenyum jahat..

OMG! Ape jadi Kat cho nanty?.
Ape yang EXOSHOT nak Bebel pulak?... Nantikan yea..

Vote and comment (╥╯﹏╰╥)
Jangan jadi silent reader Kay.. Kalau x best komen je... Nae..
Kamsahamida (๑ơ ₃ ơ)♥

byuntae highschool.. boyfriend.. husbandWhere stories live. Discover now