Capitolul 7

251 10 0
                                    

Chloe: -Zi odata mai repede paluga atotștiutoare!
Slend: -1.Nu imi mai zi asa domnișoara! 2. Cand vei împlini 18 ani, vei fii cel mai puternic demon dintre toti, v-a trebui sa te lupți cu eul tau interior acela fiind Astra iar cand iti vei arată demonul din tine, ceea ce iti va consuma o cantitate imensa din energia ta pana iti vei controla puterile, vei putea distruge orice si pe oricine vrei tu, vei putea sa faci oamenii sa ți se supună iar cel mai important lucru, vei puteam controla lumea.
Chloe: -Wow........
Slend: -Pana acum ți-au fost sigilate puterile, faandu-te muritoare, astfel la 18 ani, vei fii nemuritoare iar cel care te poate omori v-a fii cel care te iubește cu adevarat.
*Chloe il privește pe Jeff care își mai revenise*
Slend: -Asta nu e tot, v-a trebui sa ai mare grija si sa stai numai in casa de ziua ta...........
Chloe: -Inteles..
Slend: -Acum, i-al pe Jeff si da-i asta *Slender ii da lui Chloe o potiune de un mov rosiatic* stai liniștita, opțiunea asta il v-a vindeca iar el nu v-a mai simți nimic.
*Chloe il ia pe Slend in brațe in timp ce ii șoptește "multumesc pentru tot" iar Slender pleacă din camera lăsându-i pe cei doi singuri*
*dupa câteva ore*
Jeff P.O.V
M-am trezit cu o durere de cap dar nu eram in camera mea.....eram in camera lui Chloe...ea fiin adormita pe un scaun lângă pat..........a adormit așteptând ca eu sa ma trezesc....ce...drăguț.....
M-am ridicat din pat si am pus-o in pat dupa m-am pus lângă ea...
Doarme atat de gingaș...arată ca un înger.....nu vreau sa o trezesc, doar ca s-o mai vad aproape de mine....
Am inchis ochii dar ceva m-a facut sa ii deschid din nou, ea inca dormea dar si-a încolăcit brațul de talia mea.
I-am pus capul pe umărul meu si m-a luat somnul......o senzație asa de plăcuta dar in același timp asa ciudata...
Mi-am deschis ochii fiindcă am simțit ceva pe obrazul meu.....
*Chloe il săruta pe Jeff pe obraz*
Chloe: -Neața :)
Avea niște ochi atat de superbi si strălucitori,verzi ca iarba proaspăta dupa roua diminetii.....
-Neata...ii răspund holbandu-ma si mai mult la Frumusețea ei.....Jeff!!!!! Ce pulpa ta!! Te îndrăgostești!! 0-0
Chloe: -Cum ai dormit?
-Langa tine, am dormit cel mai bine din ultimii ani!
Chloe: -A da? *ras*
-Nu , glumeam!
Chloe: -Asa faci huh? *urcandu-se pe Jeff si începând sa il gadile*:))
P.O.V ending
Slend: -Voi doi porumbeilor ati terminat cu giugiuleala? :3
Jeff: -De cand ne urmărești?
Slend: -De mult timp.....dar nu am vrut sa va stric distracția :3
Jeff: -Zi direct ce vrei odata -.-
Slend: -Micul de jun e gata, daca vreți sa mai prindeți mancare mișcați-va fundurile din pat si veniți la masa :/
Chloe: -Bineee........
Jeff/: -Chloe, înainte sa coboram, as vrea sa iti spun ceva important...ce trebuia sa iti spun de mult...
Chloe: -Ce este?..
Jeff: -Eu........
Boom! Capitol nou! Suspans again huh? :3
Jeff: -Nici nu m-ai lăsat sa ii spun ce aveam de zis!!!
Eh, viata csf :3
Jeff: -Ce om ma!
:)) Ok......nici nu stiu daca va place cartea.........Spuneti-mi ce trebuie sa retușez, ce va place, ce nu va place....iar eu o sa va fac pe plac :D
Cam atat pe ziua de azi! Bye! Scuze de greșeli....ly guys! <3 ^•^

Criminala de mine (CreepyPasta)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum