Capitolul 19

148 10 1
                                    

Acel cineva era Lucifer ce părea pe fata lui exprimata razbunarea.
In spatele lui era o armata ce la comanda lui au intrat in casa luând pe fiecare.........
Trăgeau cu pistoale si omora pe fiecare aruncând cuțite in noi..*negru tot in jur*
Eram in pădure, era întuneric bezna.... Dintr-o data ii vad pe Jeff,Sally si E.J.
E.J: -Ce s-a intamplat?.......
Sally: -Unde e Slender?
Jeff: -Chloe, esti ok?
Stăteam si ma uitam ce este in fata noastra.
-Uite! Spun fara nici o emoție pe fata arătând drept cu degetul spre conac.
Usa era deschisă si puteam sa ii vad pe Angel si pe Ben care ieșiseră din ascunzătoarea secreta, uitasem de ea ca este special pentru cutremure, era Anti atacuri si fel de fel de întâmplări.
Am stat in fata lor si ii strigam....nimic....cand au inceput sa plângă s-au avântat cu un pas doi mai in fata trecând prin noi.......
Ne-am intors si ne-am vazut pe ....noi? Sau ce mai rămăsese......
Jeff: -Deci noi suntem.......
E.J: -Morți.........
-Deci înseamnă ca............aici se termina viețile noastre.......spun trista
Jeff: -Iar viețile lui Angel,Ben si Slender vor incepe....
E.J: -Uite-L pe Lucifer....
Jeff: -Ne așteaptă........
O lacrima mi se scurge pe obraz.......o plecam........
Imi întorc capul sa vad inca o data conacul iar cand revin cu capul la locul lui intram toti trei intr-un portal.
Eu Ținându-l pe Jeff de mana,L-am sarutat pentru ultima oară dupa care totul s-a facut negru.....
Un capitol nou nouț v-a incepe.......
Hei! Am terminat cartea ;) dar nu va speriati, v-a fii al doile volum!
Meh...........chiar imi pare rau ca cei trei au murit.....dar spoiler! In următorul volum ii vom avea pe: Red Angel,Alice The Killer, Jane The killer, Jack The Frost(trebuia inca un baiat huh? XD) asa...,:33,Jace The Toy maker, si mult mai multi.
Anyway, lectura plăcuta sa va mai aștept si la volumul următor ^~^
Ly guys, bye <3 •^•(scuze de greșeli)

Criminala de mine (CreepyPasta)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum