L.J: -Shh,vorbeste mai incet Zero! Hahaha ma faci sa rad! :))
Era Zero..........dar ea e........moarta......nu?...
Ma uit prin crapatura de la usa si il vad pe Laughting Jack si cu o entitate ce semana cu Zero.........defapt era Zero mai transparenta.......
Eu ca proasta m-am rezemat mai bine de usa si am cazut...,........GG Chloe -.-
L.J: - Chloe? Ce faci aici?
-Am vrut sa vad ce faci si te-am auzit vorbind singur........am raspuns intr-un final
L.J: -Aaaa! O,nu vorbeam singur, vorbeam cu Zero, cum mi-a promis ca o sa ma vegheze mereu, acum este o fantoma ce doar anormalii(adica noi) o putem vedea.
Ma uit spre Zero care zambea malefic spre mine dar cand s-a intors L.J si-a schimbat privirea fetei intr-una inocenta.
E ceva putred aici.............Eh, o sa vad mai tarziu, acum am chef sa vanez..........
-Pai o sa va las sa mai vorbiti atunci..........eu ma duc la vanatoare.........spun plictisita
L.J: -Ok, ai grija!
-Mersi! spun cu un zambet evident pe fata.
Ma plimbam prin padure de o jumatate de ora si insfarsit mi-am zarit victima. Era o fetita ce parea pierduta de parinti. Perfect!
Am alergat repede ca un ninja spre ea si i-am pus mana la gura ca sa nu tipe, pentru ca probabil parintii ei erau prin apropiere.
Aveam o banda adeziva la mine, mda.....mereu am ceva folositor la mine xD, si am redus-o la tacere dupa care am legat-o de un copac.
Am inceput sa ii fac taieturi adanci pe piele, pe fata, peste tot. , ea incercand sa tipe dar nu putea din cauza bandei. Intr-un final i-am soptit la ureche "Your life is over,you'll be dead and mute" si i-am bagat cutitul in inima, sangele tasnind in toate partile improscandu-ma si pe mine pe haine si pe par, Of! Si dabea il spalasem......eh,nu eu dau banii pe apa :))
Cand am ajuns acasa, se dădea o petrecere........am vrut sa-L caut pe Jeff dar cand il vad, el........
Boo :3 capitol nou dupa Halloween, capitol nou proaspăt din cuptor :3.
E cam sec capitolul but lectura plăcuta incontinuare, ly guys,bye <3 =^=
CITEȘTI
Criminala de mine (CreepyPasta)
FanfictionNu spun nimic ca va v-a spune ea in capitolul 1 :3 :>