Chloe P.O.V
Eu si Angel am tot căutat prin pădure cand am simțit amadoua o lama de cuțit rece la gât.
?: -Uite pe cine avem aici! 2 fete frumoase bune.
Cunosc vocea asta dintr-o mie!
-J..Jeff? Chiar tu esti? Spun cu lacrimi de fericire in ochi.
-Chloe! spune Jeff imbratisandu-ma cu ardoare si dor.
*Ending Pov*
In timp ce Jeff si Chloe se îmbrățișau Angel il recunoscuse pe Ben.
In clipa următoare cei doi s-au îmbrățișat. Dupa 5 minute i-au regăsit pe Sally,E.J si L.J.
Chloe: -Mai raman doi.....
L.J: -Unu.....
Chloe: -Ce?
-Eram cu Zero..........ne revazusem de cateva minute....ea incepuse sa tușească. A tușit si mai rau pana cand a inceput sa tușească cu sânge. Eu o străgeam in brațe cu lacrimi in ochi iar ea mi-a șters lacrimile si a zis ca o sa ma vegheze mereu. Spune Jack cu lacrimi in ochi si cu un zambet șters pe fata.
Chloe: -Oh,L.J...........*imbratisandu-l*
L.J: -*stergandu-si lacrimile* Hai sa il căutam pe Slender......
Dupa cateva ore bune de căutat,era seara, se auzeau niște bubuituri de ciocan.
Toti il vad pe Slender terminând o casa.
Slend: -Oh, voiam sa va caut cand termin casa dar se pare ca deja v-ati regăsit!
Toti: -Slender!
Jeff: -Vrei sa te ajutam bătrâne?
Slend: -Jeff,am doar 1000 de ani! :/
Chloe: -Si la tine asta înseamnă ca esti tânăr?
Slend: -Hei, inca ma mai tin soldurile sa mai fac concurs de twerk cu Jeff! :))
*toti rad*
Jeff: -Deci zii, vrei?
Slend: -Neh,cat timp am vorbit am terminat deja!
Chloe: -Asta e o casa? :0
Ben: -Meh...e mai mult o vila imensa.
Angel: -EU ALEG CAMERA MEA SI A LUI BEN! SI MÂNCAREA E A MEA SI A LUI CHLOE!!!
Chloe: -*ras* Deci nu va atingeți de ea!
Ben si Angel au ales o camera, Jeff si Chloe la fel, L.J...da...la subsol a vrut el dar nu stiu de ce......, E.J camera albastra a de obicei si Slender biblioteca. Ce biblioteca? O camera imensa numai din cărți făcută!
Chloe P.O.V
Ma plimbam prin casa dar il aud pe L.J ca vorbeste singur.......am coborât jos iar vorbitul lui se auzea din ce in ce mai tare.....deodată se aude o voce de fata......cunoșteam vocea aia...era a lui......
Salve! :3 Suspans again!
Capitol lung, fara inspirație...mda..
Lectura plăcuta anyway, ly guys,bye <3 :3
CITEȘTI
Criminala de mine (CreepyPasta)
FanfictionNu spun nimic ca va v-a spune ea in capitolul 1 :3 :>