Ve škole jsem se nikdy neseznámila s nějakými novými kamarádkami. Jelikož dnes tedy v 17. století chodí do normální školy jen chudina a mi princezny máme domácí školu, nikdy mě to v ní nebavilo. Hodiny jsem měla společně se Sal.
Jednou ráno se stalo to co mě k smrti dopálilo. Nebavilo mě ráno vstávat normálně a vždy mi trvalo půl hodiny než jsem se vyhrabala z postele. Dnes jsem se, ale vzbudila pod proudem ledové vody. Richard mi dělá schválnosti i normálně, ale dnes to vyvrcholilo. Normálně si napumpoval do kýble ledovou vodu a vychrstl to na mě. Málem jsem dostala infarkt. Vyletěla jsem z postele a zakřičela na něj ,, Jestli se mi ihned neomluvíš, tak uvidíš!!!" A Richard mi jako vždy ukradl pantofle abych ho musela honit po studené podlqze bosa a ještě ke všemu se mi začal vysmívat.,, Co by mi mohla udělat taková malá holčička jako si ty" To mě tak dopálilo, že jsem se rozbrečela. Ještě ke všemu na naší zámecké podlaze začali mrznout nohy tak, že jsem je skoro necîtila. V tu chvíli se vzbudila Sal. Podkopala Richardovi nohu a vzala mu moje pantofle a běžela mi je dát. Lepší dvojče jsem si nemohla přát.
Po snídani jsme se Sal šli do naší komnaty na vyučování. Než přišla učitelka Sali se mě zeptala,, Máš ten úkol z matematiky?" Úkol z matiky jak jsem na to mohla zapomenout. Dřív než jsem stačila něco říct přšla učitelka,,Dobré ráno princezny.",, Dobré ráno paní učitelko" řekli jsme se Sal jednohlasně.,, Jako první by jsme se mohli podívat na domácí úkol" polkla jsem a přihlásila se,,Víte paní učitelko já ho nemám" a už jsem věděla co přijde,, Aliso co by na to řekli tvoji rodiče, platí si mě abys měla všeobecné vzdělání..." víc už jsem neslyšela na tento den už toho bylo moc. Utekla jsem ke stájí. Osedlala jsem si svou klisnu Livi. Jedině ta mi rozumí. Odjela jsem z paláce a rohodla jsem se, že zbytek dne stráví na Livi v přírodě. V paláci bych to už déle nepřežila.
ČTEŠ
Neobyčejný příběh jedné dívky
Historical FictionLisa je dospívající dívka ze 17.století. Miluje svou rodinu a je šťastná, jenomže štěstí netrvá věčně