Harry POV
Bonn.. astazi e ziua cand plec din Londra pana in Chicago.As vrea sa-i vad fata cand o sa ma vada. Nu stiu de ce a reactionat asa cand i-am spus ca o sa locuiesc la pensiunea aia.. poate e chiar vecina cu ea. Hăhh.. ce noroc chior ar fii.
Torii POV
Astazi este ziua cand va venii Harry acasa la mine...
Este ora 04:32 dimineara si eu ma gandesc cum voi putea sa ma concentrez la scoala cu perversul ala cret pe capul meu.
Imi dau seama ca n-am cum sa pot sa mai adorm,asa ca ma duc jos sa imi fac un pahar cu lapte cald.
Dupa ce am baut laptele m-am pus la somn.
Miercuri,dimineata,ora 07:03
-Si eu te iubesc,Harry!ii spun,iar apoi imi izbesc buzele de al lui.
-"Your secret tattoo,the way you change moods,the song that you sing when you're all alone" (-Does he know,by 1D) se auzea pe fundal melodia asta si nu stiam ce se intampla. Apoi devenea din ce in ce mai tare,si mai tare si mai tare.
-Ahh ce dracu'? Strig cand imi dau seama ca suna alarma.
Ce naiba a fost cu visul ala? Soptesc. Te-ai indragostit de un baiat pervers si sexy pe care nu l-ai intalnit niciodata.. asta s-a intamplat! Imi striga subconstientul.
Oh,mai taci!Ma ridic cu greu din pat si merg la baie sa-mi fac rutina rapida de dimineata:Fac un dus revigorator cu apa temperata,apoi imi hidratez fata pentru ca n-am chef de iritatii pe pielea mea sensibila.
Ies din baie si ma imbrac intr-o rochita crem,sus din danteluta neagra mulata pana la solduri,iar in jos vine ca o rochie normala.
Parul o sa mi-l fac astfel:imi dau de 3-4 ori cu peria prin el ,iar apoi varfurile m-i le ondulez cu placa.(suna ciudatt :)) )
In picioare imi iau niste Conversi negrii, si imi mai iau si o posetuta crem.
Cand ma duc jos il vad pe tata vorbind cu.. Harry? O-ouu... o sa iasa urat..
-O,buna dimineata scumpo! Ma saluta tata si eu ii trimit un zambet stanjenit si atunci Harry se intoarce si isi musca buza cand ma vede.
Harry,fiule,ea este fiica mea,Torii. Torii,el este Harry,un baiat care va locuii la noi.--
Decii am facut ceva pentru voi.Ce? De la 200 de cuvinte am ajuns la 400.. :))
In fine.. voi posta noua carte maine.. cred.. nu garantez nimic.. :)) Deci va rog sa cautati la cartile mele, Love You,But Hate You,Styles.. so.. bye!