2. Hoggy a Terry

544 22 5
                                    

Další jednodílovka na přání. Tentokrát měla být delší, takže jsem se trochu rozjela, ale pojala jsem to opět trochu po svém, takže nevím, jestli se ti bude líbit. Upřímně jsem od sebe očekávala trochu víc a celý jsem to splácala, tak nějak dohromady, ale možná, že to není tak úplně ono. Doufám, že alespoň trochu tě to potěší. Kdyby to bylo příšerný, tak se omlouvám. Vůbec jsem neměla představivost. :P :3



Terry
Konečně je ten šílený den za mnou. Je skoro pět a já teprve odcházím ze školy, byl to úmorný den a já se nemůžu dočkat až zalehnu a pustím si něco vtipného na youtube. Vždycky mi to zvedne náladu, když mám tak náročný den.

Došla jsem domů a ihned poté, co jsem si nachystala něco k jídlu jsem si zalezla do postele s notebookem na kolenách. Zapla jsem si youtube a projížděla nová videa. Byla jsem milovníkem videí. Opravdu mi vytvářeli úsměv na tváři, když jsem se zrovna necítila nejlíp. Přála jsem si hlavně, zúčastnit se nějaké pořádně akce, kde bych se se svými oblíbenci mohla vidět osobně a popovídat si s nimi a taky jim poděkovat, za to, co pro nás dělají. Jen jsem doufala, že se mi někdy poštěstí, jelikož jsem byla z daleka od všech míst, kde se něco pořádalo a zatím neměla tu možnost se někam sama dostat.
Zrovna jsem dokoukala poslední video přidané od Exploiteda a rozhodla se jít spát. Zítra bude zase den.

Další den
Přesně jak jsem si včera myslela, dnešní den se pěkně vleče. Sedím ve škole a snažím se vstřebávat všechny možné informace, je to únavné. Venku je navíc šero a tak na mě dopadá pěkně depresivní nálada.
Pípne mi mobil a tak se ze zvědavosti podívám.
,,Kanál To je ten náš Matúš právě nahrál nové video," četla jsem upozornění. Super, doma se kouknu. Ještě jsem se podívala o co jde a zjistila, že jde o pozvánku na CineTube. Uvědomila jsem si, že se vlastně blíží podzimní CineTuby a že tentokrát bych se mohla pokusit nějakého zúčastnit. Celý den ve škole jsem přemýšlela nad tím, do kterého města bych se odhodlala vydat.
Jelikož bylo úterý, měli jsme pouze do dvou a tak jsem zvesela spěchala domů, abych mohla prozkoumat, jaké zastávky CineTube bude mít a začít plánovat, jak a s kým se tam dostat.

Zapla jsem hned internet, najela na youtube, zkoukla pozvánky, našla si událost a napadlo mě, že udělat si výlet do Brna by nebyl zas tak strašný nápad. Přeci jen, bylo mi devatenáct, někam si na jeden den vyjet, by neměl být problém.
Kryštof. Sakra, Kryštof je z Brna! Došlo mi, že můj kamarád je vlastně z Brna. Viděli jsme se sice jen jednou a to před dvěma lety, ale v kontaktu jsme byli a celkem jsme si rozuměli. Možná by nebylo špatné, zkusit to přes něj.
,,Ahoj Kryštůfku," začala jsem naši konverzaci.
,,Ahoj Terry, jak se máš?" ihned mi odpověděl, aniž bych si stihla skočit do kuchyně pro něco k pití.
,,Mám se fajn, ale škola je celkem náročná. Jak se máš ty?" napsala jsem, abych hned nezačala s tím, co jsem měla v plánu. Čekala jsem než odpoví.
,,Je to naprd no. Taky mám celkem dost práce a navíc ta škola, nevím, kam dřív," smál se.
,,Měla bych takový nápad," nadnesla jsem.
,,Povídej."
,,V Brně bude jedna taková akce, která se mi moc líbí," psala jsem zvesela.
,,A ty bys na ni chtěla jít?" ptal se s překvapeným a šťastným smajlíkem.
,,Správně, ale chtěla bych abys mi dělal doprovod," řekla jsem parovinu.
Mezitím jsem si zašla pro pití a přemýšlela nad tím, jak bude reagovat. Chtěla jsem aby to byla pozitivní reakce a tak jsem svůj příchod do pokoje oddalovala, abych ještě chvilku měla naději a nedozvěděla se, že třeba nesouhlasí.
,,Páni! Co je to za akci?" napsal mi.
,,CineTube, asi víš, o co jde," smála jsem se. Nesledoval youtube a sem tam si ze mě utahoval, ale když jsem mu poslala nějaké dobré video, tak se mu sem tam líbilo, takže jsem si nemyslela, že by to hned zavrhl.
,,No..." napsal a já se zarazila. Jak to myslí?
,,Půjdeš se mnou, prosím?" zkusila jsem napsat.

Jednodílovky na přání - youtubeKde žijí příběhy. Začni objevovat