H3: Het smsje.

179 17 5
                                    

Heuj, sorry dat ik gister toch niks online heb gegooid want ja.. School..
Maar wat vinden jullie van de cover van t boek? (:

POV TARA

"hahaha, dus jullie denken nu: Waar is Danique heen? Nou die is bij mij op een anonieme plek, wat jullie toch niet weten waar het is... Willen jullie haar weer terug zien? Dan zal ik je mobiel maar bij de hand houden...."

"Wacht wat? DANIQUEIS ONTVOERD?!" Gil ik.

"Wat wat wat?! Wat staat erin?" Vraagt Lisa ongeduldig.

Ik laat het smsje lezen aan iedereen en ik kijk Lisa aan, ze trekt helemaal wit weg.

"Omg.. W.. Wat.. Er.. Erg." Stotterd Lisa.

We kijken met z'n allen nog is goed rond of we Danique zien staan maar helaas... Ze staat er niet.

"Maar wat bedoelt hij met: Hou je mobiel bij de hand?" Vraagt Melanie.

"Wat ik me nog erger afvraag, hoe komt deze persoon aan mijn nummer?" Vraag ik.

Toen hoorde ik opeens iemand schreeuwen:

"NIENKEEEEEEEE, NATHALIEEEEEEE , TARAAAAAAA, SANDYYYYY, JULIEEEEEEEE, MELANIEEEEEEE!" We draaiden ons tegelijk om.
------------------------
POV LOTTE (Ja Lot, je zit er nog in <3)
Ik loop in de stad toen ik opeens een meisje zag staan met een Traanman t-shirt aan

"Hej, dat meisje komt mij bekent voor. Nee echt niet. DAT IS NIENKE!! En al die andere omg dat is toevallig!"
Zei ik in mezelf

Ik begon te roepen en ze draaiden zich allemaal tegelijk om.

Ik rende hun kant op en vloog tegen ze aan

"OMG OMG IK WIST NIET DAT JULLIE HIER WAREN, DIT IS ZOOOO GAAAAF!!" Gilde ik net iets te hard
"Maar waar is Danique? Die zou toch ook komen?"

Opeens vertrokken hun gezichten..

"Wat is er?" Vraag ik.
(Na dat ze het verteld hebben)

Ik trek wit weg, ik hou snel Lisa vast voordat ik omval.
"Omg.. Dit is zo erg! We moeten haar vinden en..." Ik kon mijn zin niet afmaken, want Tara haar telefoon ging af.

"ohnee, onbekend nummer! Ik durf niet op te nemen" Zei Tara angstig.

"Geef maar aan mij, ik zal hem wel op de luidspreker zetten." Sandy kwam naar voren en pakte de telefoon beet...

Sjurry maar weer een CLIFFHANGER huee (;

&quot;De horror meeting..&quot;Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu