H4: De aparte ontmoeting.

180 17 9
                                    

Oeps ik heb ff geen inspiratie voor titel, naja never mind (:

POV DANIQUE

Ik liep rustig met de meiden naar het café toen ik in één keer werd beetgepakt. Ik gaf een gil maar hij liet niet los, de man deed een doek voor mijn mond en toen werd alles zwart voor mijn ogen...
---------------------
Ik werd langzaam wakker, ik greep gelijk naar mijn hoofd.

"Auww! Mijn hoofd doet pijn." Mompelde ik

Ik deed mijn ogen open en keek de kamer rond.

"Hmm, waar ben ik?"

Ik betaste de grond met mijn hand, want ja ik kon hand voor ogen zien zo donker was het.

De vloer was hard en vochtig, een rilling ging door me heen.

"Waar ben in beland.. Wie heeft mij dit aangedaan? Wat heb ik verkeerd gedaan?"

Ik schrok op, er ging ergens een deur open en ik zag een streepje licht dat steeds groter en groter werd... En langzaam zag ik een zwarte gedaante naar voren lopen.

Het zweet liep me over mijn hoofd, zo bang was ik.

"Danique...." Zei de zwarte schim..

"Hé, deze stem ken ik..."

--------------------
POV SANDY

Ik liep naar voren en pakte de telefoon van Tara aan, ik drukte op "opnemen" en zetten hem gelijk op de speaker.

"Hallo...." Zei een zware, misvormde stem.

"Jullie weten niet wie ik ben.. Maar ik heb jullie vriendin! Als jullie haar nog terug willen zou ik als ik jullie was maar goed naar mij luisteren... Kom over een uurtje naar de grote fontein hier in Utrecht en dan zien jullie wel verder..."
Voordat we iets konden zeggen gooide de onbekende man de telefoon erop.

Iedereen trok wit weg en begon te rillen.

"Ik durf echt niet om dat te doen." Zei Melanie met angst.

"We zouden wel moeten.. Ik denk dat we allemaal Danique terug willen of niet?" Zei ik rustig.

"Oke, laten we eerst opzoek gaan naar die fontein." Zei Julie vastberaden en ze begon te lopen.

We liepen met zijn alle achter Julie aan en we kwamen uiteindelijk bij een grote kaart van Utrecht uit.

"Ik zie 'm al, daar moeten we heen!" Nienke wees naar het midden van de kaart en keek om zich heen.

"Oke we zijn nu bij de H&M, ff kijken waar we heen moeten."

Ze wees met haar vinger op de kaart en liet haar vinger over de kaart glijden naar een smal weggetje dat leid naar de fontein.

"Lets go!" Zei ze en ze draaide zich om.
----------------------
POV NIENKE

Ik liep vastberaden een smal zijweggetje in en ik keek achterom, "gelukkig iedereen kwam achter me aan."

Even later zagen we de fontein al staan en we liepen er naar toe.

"We moeten denk ik nog wel fftjes wachten denk ik, het uur is nog lang niet om." Zei Lotte.

Ik wees naar een ijssalon tegenover.
"Zullen we een ijsje halen? Dat past er altijd wel in toch?" Iedereen stemde in en we liepen richting de ijssalon.

"Ik voel me best wel bekeken eigenlijk.." Julie draaide zich om.

"OMG NEE DAT MEEN JE NIET!! DAT ZIJN HARM, JEREMY EN JOOST!!!" Gilde ze uit.

Ze rende er als een kip zonder kop op af en gaf Harm een knuffel.

"OMGG HARM, IK BEN JULIE EN IK BEN JE ALLERGROOTSTE FAN!" Gilde ze

We liepen er allemaal op af en begonnen met ze te praten en het verhaal uit te leggen.

"Wauw.. Dat is best heftig ja!" Zei Harm, Jeremy en Joost in koor

"Weetje wat! We zullen jullie helpen om Danique te vinden!"

Toen hoorde we wat knappen in de fontein, we liepen er angstig naar toe. Er lag een briefje...

Harm pakte het briefje en las voor wat erop stond....

Nou Julie, miss komt er nog wel een Jurm int verhaal. YOU NEVER KNOW HUE!
Ff een kleine shoutout naar lisatjuuxx HetJuliee omdat zij ook vet gave verhalen hebben! Ik zou ze lezen als ik jullie was (:

"De horror meeting.."Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu