H5

158 14 5
                                    

Woww, ik heb lang niks meer geschreven :o. I'm sjurry peeps maar ik had een tijdje geen zin & inspiratie om verder te schrijven... Dus daarom zou dit hoofdstuk een beetje kort worden.

POV HARM

Ik pakte de brief van de rand van de fontein en begon te lezen

"Zo jullie hebben de fontein gevonden.. De volgende hint..
Jullie moeten op zoek gaan naar het bos naast de stad, kom hier rond een uur of 7 en blijf bij 't begin staan... Dan zien jullie wel verder...."

Iedereen was stil, ik keek naar de anderen.

"Wauw... Dit is behoorlijk creepy ja.." Zei ik zacht.

"Hoelaat is het nu dan?" Vraagt Jeremy aan mij.

Ik kijk op mijn horloge. "Hmm het is nu 16:00, dus we moeten nog 3 uur wachten en we moeten dat bos ook nog vinden"

"Ik zal wel even kijken op mijn telefoon waar het dichts bijzijnde bos is." Zei Jeremy.

Even later:

"Ah ik heb het gevonden! Het is minder dan 5 KM hiervandaan, dus dat is zo gepiept."

"Wat gaan we in die tijd nog doen dan? Het is pas 16:30... En ik begin ook een beetje honger te krijgen." Zei Tara ongeduldig. Ze greep naar haar buik.

"Waar hebben we zin in dan?" Vroeg Joost.

"Ik heb best zin in patat." Zei Nathalie.

"Jaaa lekker!" Riepen Sandy, Lotte en Julie.

"Oke, dan gaan we naar de snackbar!" Riep Joost net iets te hard. Hij begon gelijk te zoeken en te lopen.

Eenmaal aangekomen bij de snackbar

POV TARA

"Waar zijn Julie en Harm dan?" Ik keek achterom.

Ik zag ze een stukje verder van ons vandaan staan. Ze waren aan het giechelen.

"HEY TORTELDUIFJES, LOOP IS DOOR!!" Riep Joost.

Julie en Harm kwamen er aangehold en begonnen gelijk te blozen toen de groep vroeg wat ze aan het doen waren.

"Euhh, niks hoor! We waren alleen aan het kijken naar een hond die door een fontein aan het rennen was." Zeiden ze in koor. Ze begonnen weer te lachen.

Zo ik vind dit wel even genoeg voor vandaag! Ik ga proberen zoveel mogelijk in te halen wanneer ik tijd heb!! ❤️

"De horror meeting.."Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu