POV NATHALIE
"Hehe eindelijk we zijn er Nienke!" Roep ik.
We rijden Utrecht binnen en ik zie al 2 springende meisjes staan, ik begin te lachen.
"Wauw, zag je Sandy en Tara? Die twee waren nogal hyper aan het jumpen." "Haha ja ik zag ze." Zegt Nienke.
-------
We stappen uit en dan komen er in één keer vier meisjes op ons afrennen, het waren Danique, Melanie, Tara en Sandy."Zo hé, jullie zijn blij om ons te zien." Lach ik.
Als ik fatsoenlijk uitgestapt ben geef ik iedereen een knuffel.
"Ik ben zooooo blij dat ik jullie nu voor het eerst zie!" Gilt Tara net iets te hard.
"Laten we trouwens naar de stad lopen, Lisa en Julie zouden daar wel op ons aan het wachten zijn." Zeg ik.
-----------------------------
POV LISAHee daar is Julie al! Ik ren naar haar toe en omhels haar.
"LISAAAAAAAAAAAAAA" Riep Julie "eindelijk! Ik heb me zo erg verheugd om je te ontmoeten!"
Opeens hoorde ik 6 stemmen onze namen schreeuwen.
"LISAAA EN JULIEEE!!"
Daar komen Danique, Nienke, Nathalie, Sandy, Melanie en Tara aangehold.Ik word helemaal omver gelopen dat ik bijna omval.
"Wowow, kalm joh ik hoef niet dood." Zeg ik lachend, ik geef iedereen een knuffel en we beginnen elkaar vragen te stellen.
Na een tijdje te hebben staan praten, stelt Melanie voor om wat te gaan drinken bij een café.
---------------------------
Eenmaal aangekomen hoorde we een gil, we draaiden ons om."Euhm, waar is Danique heen?" Vraagt Nienke.
"Wtf, ze was hier net nog!"
We beginnen ongerust te worden en we beginnen toe roepen:
"DANIQUEEE!? DANIQUEEE!? WAAAR BEEEEN JEEE?"Geen reactie..
*PLING*
"Hej, ik heb een berichtje, het is van een onbekend nummer. Vreemd..." Zegt Tara verward.
MOEHAHAHA CLIFFHANGER (:
Ik ga proberen om vanavond nog een deel online te krijgen!
Xx
JE LEEST
"De horror meeting.."
Gizem / Gerilim"Dit verhaal gaat over een paar meisjes uit een fangroep die elkaar gingen meeten in de stad. Totdat er iemand verdween... Wat was er aan de hand? En wie heeft dit gedaan..." Het is een soort "fanfictie van de Squad en onze NCD squad" ik hoop dat ju...