Rick P.O.V.
De hele nacht lig ik te denken aan die straf. Wat zal het zijn? Ik word wakker gemaakt door mijn wekker. Snel spring ik uit bed maak me klaar en ga naar het station. Als ik op het station ben komt er een meisje op een skateboard. Ze heeft bruin haar en een pet op.
"Hey, ben jij niet Rick van SerpentGameplay." vraagt ze. Hier heb ik nu even geen zin in. Ik houd van mijn van mijn fans, maar dit is gewoon even het verkeerde moment.
"Ja dat ben ik," antwoord ik.
"Cool mag ik met je op de foto?" vraagt ze.
"Natuurlijk" antwoord ik met een nep lach. We maken een foto en ze vraagt in welke trein ik moet.
"In de trein richting Amsterdam" antwoord ik.
"Ik moet ook in die trein" antwoordt ze. We gaan de trein binnen en we raken aan de praat.
"Hoe heet je eigenlijk?" vraag ik na een tijdje.
"Luca" antwoordt ze.
"Luca, aparte naam voor een meisje" zeg ik.
"Ja weer ik." antwoordt ze verlegen. Er valt een ongemakkelijke stilte. Na een tijdje zegt ze dat ze uit moet stappen en stapt uit.Dennis P.O.V.
Eindelijk is mijn school uit. Ik pak mijn fiets en rijd snel naar huis. Opeens word ik van mijn fiets getrokken. "Wat gebeurd er?" schreeuw ik.
"Houd je bek!" fluistert een stem en iemand pakt mijn armen van achteren beet.
"Laat me los" schreeuw ik.
"Ik zei houd je bek!" sist de stem en ik voel een stomp in mijn maag. Ik klap dubbel van de pijn en hap naar adem. Er wordt een doek voor mijn mond en neus gehouden en dan wordt alles zwart.Oeh spannend! Ik had niks te doen deze avond, dus dacht ik: laat ik maar eens gaan schrijven. xLucaxEzelsx heeft in dit hoofdstuk een klein rolletje. Hopelijk vonden jullie het een leuk stukje. Heb je tips? Zet ze in de reacties. Doei! xxx Laura
JE LEEST
Verdwijn! #netties2016
Fanfiction"Ik wil dat je een iemand in elkaar slaat" dit berichtje krijgt Rick Broers a.k.a. serpentgameplay. Hij negeert het berichtje maar de bedreiger gaat door en zorgt ervoor dat hij het doet. Telkens noet hij weer een opdracht doen.Totdat hij iets doet...