Hoofdstuk 23

107 11 13
                                    

Anna P.O.V.

Er is al een lange tijd verstreken en Rick is nog steeds niet wakker. Ik voel aan zijn polsen maar ze kloppen nog wel. Om de tijd maar te doden begin ik te zingen. Na wat wel uren lijkt wordt Rick eindelijk wakker. Hij kijkt een beetje wazig om zich heen. Zodra hij mij ziet begint hij in huilen uit te barsten. Ik heb hem nog nooit zo gezien. Ik begin hem te troosten maar het lijkt alleen maar erger te worden. Na een tijdje is hij gestopt met huilen. "Het is allemaal mijn schuld" zegt hij. "Wat is jouw schuld?" vraag ik. "Nou dat Dennis in het ziekenhuis ligt, dat jij pijn moet lijden." "Nee het is jouw schuld niet. Het is de schuld van de man."  Daarna is het een lange tijd stil. Het is de man gewoon gelukt Rick te breken. Ik weet niet wat die man allemaal bij Rick heeft gedaan maar in ieder geval niks goeds. "Luister" zeg ik tegen Rick " blijkbaar is het de man gelukt je te breken maar laat dat niet merken. Vecht verder, doe het voor mij." " OK" zegt Rick. Volgens mij is hij al weer gekalmeerd. Hopelijk zie ik hem nooit zo. Ik denk aan wat ik net zei. Dat iemand Rick gebroken had. Wie zei ook al weer dat hij Rick ging breken toen hij en Rick ruzie  hadden. Ik weet denk ik gewoon wie het is! Ik wil het tegen Rick zegen als opeens de deur open gaat en Rick ruw de kamer uit getrokken wordt.

Rick P.O.V.

Ik word weer ruw de kamer uit getrokken en naar een andere kamer gebracht die ik nog nooit heb gezien. Hoe groot is het hier eigenlijk? Ik word op een stoel geduwd en vastgebonden. "OK luister" zegt de man, "jij gaat een opdracht voor mij uitvoeren." Ik kijk naar de man. Er komt een blond plukje haar onder de bivakmuts vandaan. "Jij gaat naar een club en gaat drugs verkopen." zegt de man. "Nee ik ga geen drugs verkopen!" schreeuw ik. De man geeft me een klap in mijn gezicht. "Wees stil! en laat me uitpraten! " sist de man. "Zoals ik al zei , ga je naar een club drugs verkopen en geef je het geld aan mij. Je hebt 48 uur de tijd om terug te komen met 1000 euro. Of anders. " "Of anders wat" onderbreek ik de man. "Nou dat zal ik je laten zien." Hij maakt mijn armen los van de stoel en trekt me mee. Ik kom langs een soort van cel en hij gebaard me naar binnen te kijken. Ik kijk naar binnen. Er zitten daar een paar meisjes van amper 14 jaar oud. Ik herken er een paar: ik herken Kirsten het meisje die me geholpen heeft bij een opdracht, ik herken Luca het meisje wat ik een keer tegenkwam in de trein en ik herken ook Perry het meisje wat hier al zat. Ook zit er nog een ander meisje wat ik njet herken. "Dat meisje wat je niet kent is Sam," begint de man, "ze is dertien." Ik kijk naar de meisjes ze zien er slecht uit, ze hebben veel blauwe plekken. "Ik heb ze ontvoerd en ik gebruik ze hier als mijn 'slaafjes' " gaat de man verder, "maar aangezien ik niet meer genoeg geld heb om ze te onderhouden denk ik dat ik ze maar weg doe. Dus doe wat ik je gevraagd heb en probeer maar niet te ontsnappen of hulp te vragen want anders." "Want anders wat" vraag ik. "Want anders verkoop ik ze samen met Anna aan mensenhandelaren, die ze waarschijnlijk in de prostitutie doen en anders vermoorden".

Dumm, dumm, dumm! Daar was ik weer mensjes. En wat vonden jullie ervan. Ja er zitten weer wat mensjes in: KirstenHeber , xLucaxEzelsx , boeken4milA en SamLawson02 . Omdat jullie (vooral Luca) er zo om gezeurd hebben :p. Nee hoor grapje ik vind het hartstikke leuk dat jullie zo enthousiast zijn en dat jullie er weer in willen. En nee dit is niet het enige met jullie. Er komt nog meer aan. Weet je wat ik me afvraag, hebben jullie al enig idee wie de man is? Verders gaat Rick maandag en dinsdag alle Harry potter games livestreamen. Ga hem zeker ff checken. Ik en SamLawson02 gaan proberen samen de hele stream te kijken. Happy new Year alvast. Heb je tips? Zet ze in de reacties. Doei! xxx Laura

Verdwijn! #netties2016Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu